شهردار شیراز گفت: بیش از ۲ میلیون متر مربع از معابر شیراز آسفالت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسکندرپور شهردار شیراز با بیان اینکه طبق بودجه سال ۹۸ در سال جاری باید یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر آسفالت شوند، اظهار کرد: در مجموع تا پایان امسال ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح معابر شهر ریخته می‌شود.

او، در بازدید از گروه‌های پخش آسفالت مناطق یازده گانه سطح شهر تصریح کرد: طبق نظرسنجی، خواسته اصلی شهروندان در ۹ منطقه از مجموع ۱۱ منطقه شیراز، بهبود وضعیت آسفالت معابر است و بر اساس خواسته مردم عزم جدی شهرداری برای آسفالت معابر سطح شهر آغاز شد.

اسکندرپور، حفاری‌های سازمان‌های خدمات رسان و توسعه‌ی ناهمگون شهرک‌ها و مناطق را از جمله دلایل مشکل آسفالت معابر سطح شهر دانست و اضافه کرد: ضروری است علاوه بر آسفالت معابر سطح شهر، کارشناسان کنترل کیفی نیز بر کیفیت و نحوه آسفالت ریزی نظارت کنند تا شاهد ارائه خدمتی با کیفیت به شهروندان باشیم.

او با اشاره به تأثیر مستقیم خواسته مردم مناطق در آغاز اجرای آسفالت، گفت: امروزه در شهر‌های مدرن انجام طرح‌های مختلف بر اساس خواست و نظر مردم صورت می‌گیرد که برای نخستین بار این طرح بزرگ شهری بر اساس نظرسنجی مستقیم از شهروندان، برنامه‌ریزی و اجرا شد.

اسکندرپور از شهرداران مناطق خواست تا در نیمه‌های شب و همزمان با فعالیت کارگران خدمات شهری و پاکبانان در خیابان‌ها تردد تا معابر مشکل دار از نظر آسفالت را شناسایی کنند و متوجه شوند خواسته شهروندان مبنی بر بهبود وضعیت اسفالت معابر به حق است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز هم گفت: آسفالت معابر شیراز به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و بهبود وضعیت عبور و مرور در معابر سطح شهر است.

انتهای پیام/چ

آسفالت معابر شهر شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار