نماینده ولی فقیه در استان گلستان در بیانیه خود گفت: ملت ایران علیرغم همه مشکلات و گرفتاری‌ها، همچون گذشته با صبر و نجابت ،اغتشاش گران و تخریب کنندگان اموال عمومی و متعرضین به نوامیس و اموال مردم و اماکن مقدسه را تنها گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   در بیانیه آیت الله نورمفیدی آمده است: اتفاقات و حوادث روز‌های اخیر بار دیگر ثابت نمود که جبهه استکبار به سرکردگی امریکای جنایتکار که در حال اعمال بی سابقه‌ترین فشار‌ها و تحریم‌ها علیه مردم شریف و انقلابی ایران می‌باشد، از هر فرصتی برای ضربه زدن به منافع این ملت حداکثر سوء استفاده را به عمل می‌آورد.

 

آنان که در برابر راهبرد مقاومت در منطقه و نیز مقاومت مردم ایران به شدت درمانده شده اند اکنون همه توان خود را برای بهره برداری ناشیانه از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به کار بسته و با انواع ترفند‌ها می‌خواهند با ایجاد ناامنی مردم عزیز ما را نا امید سازند.

 

خوشبختانه ملت هوشیار و بیدار علیرغم همه مشکلات و گرفتاری‌ها همچون گذشته با صبر و نجابت مثال زدنی خویش اغتشاش گران و تخریب کنندگان اموال عمومی و متعرضین به نوامیس و اموال مردم و اماکن مقدسه را تنها گذاشته، بزودی امید‌های واهی حامیان آنان را به یاس کامل مبدل خواهند ساخت.

 

اینجانب ضمن تشکر از رهنمود‌های روشنگرانه و قاطع رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسئولان نظام، از قوای سه گانه بویژه دولت محترم استدعا می‌کنم ضمن نظارت بر اجرای صحیح این طرح و مراقبت کامل جهت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها تمام توان خویش را مصروف کم کردن عوارض منفی اجرای این طرح نموده و در عین حال به روشنگری افکار عمومی نسبت به منافع دراز مدت آن اهتمام ورزند و اغتشاشگران را به سزای اعمالشان برسانند.

 

بدیهی است در این شرایط حساس وحدت مسئولان و مردم و تلاش برای کاستن آلام و درد‌های ملت عزیز و تبعیت از رهنمود‌ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب ((دامت برکاته)) بسیار تعیین کننده و سرنوشت ساز است.


انتهای پیام / فا


بیانیه نماینده، ولی فقیه در استان در پی حوادث روز‌های اخیر

برچسب ها: استانداری ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.