رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از برگزاری جشن باشکوه هفته پارالمپیک با حضور دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کرمانشاه و قهرمانان جهانی خبرداد.

برگزاری جشن باشکوه هفته پارالمپیک با حضور ۵۰۰  دانش‌آموز استثناییبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزاد سهیلی از برگزاری مراسم باشکوه و جشن‌ پایانی هفته پارالمپیک‌ با حضور دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کرمانشاه و جمعی از ورزشکاران قهرمان رقابت‌های جهانی و پارالمپیک در مجموعه ورزشی شهید بهشتی کرمانشاه خبر داد.

او بیان کرد: این برنامه با همکاری مشترک آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه و هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان و با شرکت ۵۰۰ نفر دانش‌آموز مدارس استثنایی شهر کرمانشاه و با هدف ترغیب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه برای شرکت در عرصه‌های ورزشی برگزار شد.

 فرزاد سهیلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه در سخنانی کوتاه، توجه به شادی و نشاط و ایجاد فضای همدلی و‌ نشاط‌آور برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مدارس را بسیار ضروری دانستافزود: آموزش و پرورش استثنایی هر ساله تلاش می‌کند تا با همراهی سایر نهادها از جمله هیات ورزش‌های جانبازان و‌ معلولین، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل بهزیستی مراسم باشکوهی به منظور گرامیداشت هفته پارالمپیک و‌معرفی قهرمانان‌ ورزشی جانباز و معلول به دانش‌آموزان برگزار نماید تا این دانش‌آموزان از نزدیک متوجه شوند که با تلاش و اراده می‌توانند بر محدودیت‌ها غلبه کنند.

او به اهمیت موضوع ورزش دانش‌آموزان استثنایی در مدارس همراه با آموزش و توانبخشی تاکید کرد.

گفتنی است، دانش‌آموزان پس از مراسم رژه ضمن اجرای حرکات نمایشی ورزشی، مسابقه طناب‌کشی، طناب زنی، اجرای حلقه، اجرای سرود پرداختند و در پایان هدایایی به دانش آموزان برگزیده اهدا شد.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مراسم باشکوه جشن‌ پایانی هفته پارالمپیک‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.