نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با درود بر مردم دشمن شناس، ایثارگر آذربایجان گفت: ملت وظیفه شناس و با وفای آذربایجان تاریخ ساز در تمام مراحل انقلاب اسلامی همچون موتوری پیشران امید و افتخار آفریدند.

افتخار آفرینی ملت وظیفه شناس و با وفای آذربایجان تاریخ ساز در تمام مراحل انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با درود بر مردم دشمن شناس، ایثارگر آذربایجان گفت: ملت وظیفه شناس و با وفای آذربایجان تاریخ ساز در تمام مراحل انقلاب اسلامی همچون موتوری پیشران امید و افتخار آفریدند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با موضع گیری حکیمانه و با حمایت کلان از تصمیم سران قوای نظام بار دیگر به همه درس عملی ایثار و بصیرت دادند و با نهایت انصاف و صداقت به التزام به قانون تاکید کردند.

او  بیان کرد: راهپیمایی امروز تبریز و آذربایجان، راهپیمایی بصیرت، غیرت و نمایش همدلی و وحدت و تجلی مجدد بیعت با مقام معظم رهبری است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: راهپیمایی امروز اعلام انزجار از استکبار جهانی به رهبری آمریکای جهان خوار و اعلام شکست مفتضحانه آنان در فتنه جدید به بهانه سهمیه بندی بنزین و نرخ جدید آن است.

 

انتهای پیام/ش

راهپیمایی  مردم تبریز

برچسب ها: راهپیمایی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.