اسماعیلی درباره چگونگی بررسی پرونده‌های فساد اداری و مالی در کشور توضیحاتی داد.

وعده سخنگوی دستگاه قضا به افشای فهرست جدید مفسدین دانه درشتبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در چهاردهمین نشست خبری خود با  اصحاب رسانه از افشای فهرست جدید مفسدین دانه درشت خبر داد.
 
سخنگوی دستگاه قضا گفت: اعتقاد داریم مبارزه با فساد نیازمند تعامل تمام دستگاه‌ها است و برخورد با مفسد وظیفه دستگاه قضایی است.

وی افزود: برخورد با مفسدین را با حساسیت شروع و با قوت ادامه می‌دهیم و دچار فضا سازی‌ها نمی‌شویم و میدان را خالی نمی‌کنیم، اما بخش عمده مبارزه با فساد با دولت و مجلس است.

سخنگوی دستگاه قضا بیان کرد: بستن گلوگاه‌ها و مسیر‌های فساد و قاچاق کالا و اصلاح قانون صادرات و واردات با مجلس و دولت است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که باید در این مسیر انجام شود شفافیت است، گفت: در مسیر شفافیت اصلاح ساختار‌ها ۹ سامانه در سازمان ثبت اسناد راه اندازی شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه موضوع مبارزه با فساد با جدیت در دستور کار ما است، اظهار کرد: در نشست بعدی سخنگو و شاید هم زودتر اقدامات جدید قوه قضاییه در برخورد با مفسدین و دانه دشت‌ها اخباری اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
یک سوال هست و ان اینکه اگر کسانی که اختلاس میکنند را اعدام کنند به جای اینکه در کلکسیون خودشان نگه دارند چه اتفاقی میافتد ?مثل بابك زنجاني ها كه من ماندم چرا اعدام نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
از این وعده ها زیاد دادن
آخرین اخبار