برنامه‌ریزی اپل برای برگزاری رویداد بزرگ فناوری

اپل قصد دارد با برنامه‌ریزی مناسب رویداد بزرگ فناوری را در آرین روز‌های سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی کند.

برنامه‌ریزی اپل برای برگزاری رویداد بزرگ فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل با انتشار پوستری در سایت رسمی خود به همه کاربران و طرفداران فناوری اعلام کرد این شرکت قصد دارد در ماه آینده رویداد ویژه‌ای را برای معرفی برترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های خود برگزار کند. این رویداد بزرگ فناوری در تاریخ دوم دسامبر در شهر نیویورک برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: احتمال عرضه نسل بعدی iPad Pro در اوایل ۲۰۲۰


بر اساس پوستری که اپل برای اطلاع‌رسانی و دعوت کاربران جهت حضور در رویداد فناوری خود منتشر کرده قرار است این اپل محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خود را که در سال ۲۰۱۹ میلادی طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند را معرفی کند. برخی از کاربران معتقدند این اولین بار است که اپل با اعلام برنامه‌ریزی قبلی قصد برگزاری رویدادی بزرگ را دارد.

رویداد بزرگ فناوری‌های اپل در آخرین روز‌های سال ۲۰۱۹

در واقع می‌توان گفت این اولین بار است که اپل می‌خواهد پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های هماهنگ با سیستم عامل‌های iOS و macOS را معرفی و جایزه سالانه خود را به آن‌ها اهدا می‌کند. تا پیش از این هرساله اپل بهترین اپلیکیشن‌های خود را در آرین روز‌های سال میلادی بدون برگزاری هیچ‌گونه مراسمی خاص انتخاب و جوایزی را به سازندگان آن‌ها اهدا می‌کرد.

به نظر می‌رسد اپل با چنین اقدامی می‌خواهد برگزاری رویداد‌های بزرگ برای معرفی برترین اپلیکیشن‌های هماهنگ با سیستم عامل‌های خود را به نوعی سنت در این شرکت تبدیل کند و با جوایز ارزنده خود سبب افزایش انگیزه در برنامه‌نویسان و توسعه دهنگان نرم‌افزار‌های مختلف موبایلی و رایانه‌ای شود.

اپل هم‌چنین رویداد بزرگ خود را فرصتی مناسب برای فراهم کردن شرایط مطلوب جهت بازگشت برنامه‌نویسانی دانست که در مراحلی از تولید یک اپلیکیشن شکست خود و موفق به عرضه کامل آن نشدند. کارشناسان فناوری معتقدند اپل با برگزاری چنین رویدادی قصد دارد بخش زیادی از محبوبیت از دست رفته خود به کاربران دستگاه‌های مختلف این شرکت را باردیگر بدست آورد.

انتهای پیام/

رویداد بزرگ فناوری اپل پیش از پایان سال ۲۰۱۹ برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار