معرفی برترین پیام‌رسان‌های ایرانی + نظرسنجی

پیام‌رسان‌های داخلی با قابلیت‌های برتر ارتباطی و تبادل اطلاعات می‌توانند نیازهای مخاطبان ایرانی را به خوبی برطرف سازند.

معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جهان امروز مردم در سراسر دنیا به سمت استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های اینترنتی روی آورده‌اند. در واقع میلیون‌ها کاربر در طول شبانه‌روز از این برنامه‌ها استفاده‌های گوناگون می‌کنند. در این میان پیام‌رسان‌های نقش عمده‌ای را در ارتباط کاربران باهم‌ ایفا می‌کنند.


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین اپلیکیشن‌های مسیریاب‌ ایرانی


 شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، امروزه بیش از سایر نرم‌افزارهای مختلف موبایلی در جهان محبوبیت دارند. کاربران در کشورهای مختلف جهان همه روزه برای هرگونه ارتباط از قبیل ارسال و دریافت پیام و تماس صوتی و تصویری از پیام‌رسان‌ها استفاده می‌کنند. البته به غیر از موارد ارتباطی گفته شده هر لحظه حجم زیادی از اطلاعات در پیام‌رسان‌های مختلف جا به جا می‌شود. 

چنین استقبال گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان سبب شده توسعه‌دهندگان و سازندگان این نرم‌افزارها قابلیت‌های زیادی در آن‌ها به وجود بیاورند. دست‌اندرکاران این برنامه‌ها در تلاش هستند تا با ویژگی‌های خاص پیام‌رسان خود کاربران بیشتری را جذب کرده و سهم عمده‌ای از مخاطبان این دسته از برنامه‌های موبایلی را نصیب خود کنند. 

معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی

پیام‌رسان‌های ایرانی را بیشتر بشناسید

مهندسان و برنامه‌نویسان ایرانی نیز همگام با مطرح‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان توانسته‌اند در حوزه اپلیکیشن‌های تلفن همراه عملکردی چشمگیر را از خود نشان داده و با تولیدات خود، نرم‌افزارهای ایرانی را به عنوان رقیبی قدرتمند برای نمونه‌های مشابه خارجی معرفی کنند. شاید بتوان گفت در بین اپلیکیشن‌های مختلف داخلی، پیام‌رسان‌ها بیش از سایر برنامه‌های موبایلی توجه کاربران ایرانی را به سمت خود جلب کرده است. در ادامه این گزارش تعدادی از پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان‌های ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم:

معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی +تصاویر۱- پیام‌رسان ایرانی بله

اپلیکیشن بله یک پیام‌رسان کاملا ایرانی بوده که به خوبی قادر به انتقال پیام‌های صوتی، تصویری و نوشتاری است. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن در توصیف آن گفتند: "با بله دیگر در فضای مجازی و بین هزاران پیام‌رسان مختلف سرگردان نباشید. در این برنامه به راحتی می‌توانید با دوستان خود در ارتباط باشید و هرگونه اطلاعات مورد نظر خود را برای آن‌ها ارسال کنید."

معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی

به طور کلی می‌توان خدمات پیام‌رسان بله را می‌توان به سه دسته مالی، پیام‌رسان و تعاملی تقسیم کرد. بخش پیام‌رسانی این اپلیکیشن دارای قسمت‌های مختلفی نظیر گفت‌وگوی فردی و گروهی و ارسال و دریافت پیام است. کاربران از این طریق می‌توانند به خوبی باهم ارتباط داشته باشند. یکی از مزیت‌های مهم این پیام‌رسان پرداخت‌های مالی و انتقال پول درون اپلیکیشن است. 

معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی

در بله می‌توان عملیات‌هایی نظیر انتقال پول، درخواست پول، پرداخت قبوض مختلف و خرید شارژ را انجام داد. در بخش تعاملی ارتباط گسترده با خدمات دهندگان مختلف، در بستری باز و قدرتمند. امکان به کارگیری دستیارهای هوشمند (Bot) و انواع واسط‌های برنامه‌نویسی (API) کارآمد و متنوع (برای زبان‌های گوناگون) به کارگیری می‌شوند.


معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی

۲معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی +تصاویر- پیام‌رسان گپ

پیام‌رسان ایرانی گپ با توانایی و قابلیت‌های مناسب ارتباطی خود به سرعت توانست در بین مخاطبان شناخته شود و به طرز چشمگیری در مدت زمانی کوتاه تعداد کاربران آن افزایش یابد. اپلیکیشن گپ در تمامی فروشگاه‌های مجازی تلفن همراه موجود و به صورت کاملا رایگان قابل دانلود و نصب است. سازندگان این پیام‌رسان آن را با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS هماهنگ کرده‌اند. 

معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی

این اپلیکشین خدمات متنوعی و گسترده‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد. از سرویس‌های موجود در گپ می‌توان موقعیت مکانی دقیق(مبتنی بر GPS و شبکه اینترنت)، موقعیت مکانی تقریبی(مبتنی بر شبکه اینترنت)، تغییر تنظیمات صوتی، ممانعت از به خواب رفتن دستگاه، تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه، اصلاح مخاطبین شما، دسترسی کامل به اینترنت، ضبط صدا، اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی و کنترل لرزش اشاره کرد.


معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی

۳معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی +تصاویر- پیام‌رسان ایتا

طراحان و سازندگان پیام‌رسان ایتا از همان ابتدای پروژه ساخت اپلیکیشنی کاملا ایرانی، آن را با هدف رسیدن به جایگاه‌ برتر در بین مخاطبان ایرانی طراحی کردند. این پیام‌رسان به دلیل داشتن محیطی جذاب و ویژگی‌های نرم‌افزاری مناسب توانست نظر مخاطبان ایرانی را به خوبی به سمت خود جذب کند و در مدت کوتاهی از مرز یک میلیون دانلود در فروشگاه مجازی بازار بگذرد. 

معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی

این پیام‌رسان نیز هماهنگ با دیگر اپلیکیشن‌های بومی کشورمان از توانایی‌های قابل توجهی برخوردار است که از جمله این توانایی‌ها می‌توان به اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی، خواندن وضعیت تلفن و شناسه، ترسیم روی برنامه‌های دیگر، کنترل لرزش، ایجاد حساب‌ها و تنظیم گذرواژ‌ه‌ها، تغییر وضعیت همگام‌سازی بین فعال و غیرفعال، خواندن مخاطبین شما و یافتن حساب‌ها در دستگاه اشاره کرد.


معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی

۴معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی +تصاویر- پیام‌رسان آی‌گپ

پیام‌رسان ایرانی آی‌گپ یک پیام‌رسان متن‌ باز(open source) مخصوص تلفن‌های همراه هوشمند و رایانه‌های شخصی است. کاربران آی‌گپ به راحتی می‌توانند در این پیام‌رسان به تبادل پیام‌های متنی، عکس، ویدئو و موسیقی و … بپردازند. خدماتی مانند سیستم کارت به کارت، کیف پول دیجیتال، سیستم هواشناسی پیشرفته، استعلام قبوض و پرداخت، دارای دکتر و مشاورین تغذیه و… در آی‌گپ ارائه می‌شود.

معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی

دست‌اندرکاران این نرم‌افزار برای حفظ امنیت کاربران خود  لایه‌های محافظتی متعددی ایجاد کرده‌اند. آی‌گپ امنیت همه کاربران را تضمین کرده و از همه خواسته است تا با خیال راحت به گفتگو و تبادل اطلاعات در این پیام‌رسان بپردازند.


معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی

۵معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی +تصاویر- پیام‌رسان سروش

برخی از بررسی‌ها نشان می‌دهد که اپلیکیشن سروش پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان ایرانی است و با توجه به گرایش بسیاری از رسانه‌ها و مسئولان کشور به سمت استفاده از آن، تعداد قابل توجهی از کاربرانی ایرانی نیز تصمیم گرفتند به سروش بپیوندند. این پیام‌رسان، سرویس‌های مختلفی را به کاربران ارئه می‌دهد.

معرفی تعدادی از بهترین پیام‌رسان‌های ایرانی

تعدادی از خدمات پیام‌رسان سروش به شرح ذیل است:
دسترسی سرویس بر بستر وب گوگل، مرتبط‌ سازی با دستگاه‌های بلوتوث، دوربین، موقعیت مکانی تقریبی (مبتنی بر شبکه)، موقعیت مکانی دقیق (مبتنی بر GPS و شبکه)، تغییر وضعیت همگام‌سازی بین فعال و غیرفعال، افزودن یا حذف حساب‌ها، یافتن حساب‌ها در دستگاه، تغییر تنظیمات صوتی، ممانعت از به خواب رفتن دستگاه، اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی، دسترسی کامل به اینترنت. 

اپلیکیشن‌های معرفی شده در بالا تنها تعدادی از پیام‌رسان‌های ایرانی بودند که توانسته جایگاه مناسبی را در بین کاربران کشورمان به دست آورند. بدون شک حمایت مسئولان و کاربران ایرانی از پیام‌رسان‌های بومی بستر مناسب برای پیشرفت و ارتقاء این اپلیکیشن‌ها را فراهم می‌سازد. گرایش مخاطبین ایرانی به سمت پیام‌رسان‌‌های داخلی، موجب می‌شود کشورهای بیگانه امکان دسترسی به حریم شخصی کاربران ایرانی را نداشته و به طور کلی امنیت شبکه در داخل کشورمان افزایش یابد.

پس از نگاهی دقیق به نقاط قوت و ضعف پیام‌رسان‌های داخلی؛ شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان نیز می‌توانید در بخش نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما قرار دهید؛ ویژگی‌ها و ایده‌هایی که قابلیت پیگیری و ارائه روی پیام‌رسان‌های بومی را داشته باشند حتما مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید: معرفی برترین شبکه‌های اجتماعی ایرانی


گزارش از علیرضا باجلان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵۱
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۱۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
سلام برنامه روبیکا اینترنت خیلی زود مصرف میکنه قبلا اینستاگرام هر چی کلیپ باهاش نگاه میکردی از اینترنت کم مصرف میکرد و روبیکا تا یکم نگاه میکنی همه اینترنت رو تمام کرده
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۰۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
سلام لطفا به برنامه ایتا استوری هم اضافه کنید و کانال های استخدامی و تست و دانشگاهی هم اضافه کنید و استیکر های مذهبی و گوناگون و متحرک هم اضافه کنید و برنامه ایتا ،آیگپ ،یا برنامه ایرانی از همه لحاظ ارتقا بدید و اینکه ایتا تا نری توش نمیدوی پیام امده یا نه لطفا ارتقاش بدید که وقتی اینترنت روشن کردیم پیامها بدون اینکه وارد صفحه ایتا بشیم پیام ها معلوم باشه مثل واتساپ و اینکه مثلا ایتا بتونه به آیگپ یا روبیکا یا هر پیام رسان دیگه پیام یا چیز بتونه بفرسته لطفا این چیزا مد نظر داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ha
۲۰:۳۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
ایتا خوبه ولی ای کاش تماس و استوری داشت ... بقیه آپشناش خوبن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۱۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
با سلام خوب هستن ولی ما میتونیم بهترین باشیم مثل همیشه ، دیگه نمیخواد همراه بانک هم رو گوشی داسته باشی از همین برنامه ها میشه استفاده کرد حمایت از کالای داخلی یادتون نره .
البته مثل همیشه یه عده بقیه رو میترسونن میگن کنترل میشه نصب نکنید .
در همه مسایل و موارد اگر اطلاع رسانی کامل و جامع صورت گیرد هیچ شبهه ای باقی نمیماند . ولی در کشور ما متاسفانه اطلاع رسانی یا ضعیف یا دیر صورت میگیره.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۱۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
سلام من از ایتا و سروش استفاده میکنم خوبه دست بر و بچ درد نکنه یه پیشنهاد دارم ، اگر برنامه ها وضعیت گذاشتن هم داشت خیلی ها نصب میکردن
این دوره بعضیا باید استوری بزارن یه عده هم حتما باید ببینن تا راضی باشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
سلام یکی از مهم ترین مسائل که علاجی نداره و بهانه ای هست دست مردم، اینه که با شماره های خارجی نمیشه وارد این پیام‌رسان ها شد. به عبارتی اینا فقط محصور به ایران هستن. اگر قابلیت جهانی شدن این پیام‌رسان ها هم ایجاد بشه دیگه تقریبا بهانه ای دست مردم نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
امین رضا بنائی
۰۰:۴۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام
خواهش می کنم ، وقتی که به مطلبی اشراف و تسلط ندارید هرگز ارائه به تحریر مقاله نکنید
کلیه پیام رسان های مورد بحث اصولا ایرانی نیستند به عنوان مثال پیام رسان سروش ، ذاتی هندی دارد که سرس ان فقط تغییر یافته است
حرکت شما دقیقا مثل ایران خودرو است
خودروی ملی ، افتخار ملی بعدا کاشف به عمل آمد که موتور آن یعنی قلب تپنده اش فرانسوی است
دست بردارید از این حرکاتتون
China
محمد حسین
۱۴:۲۷ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
مگه پیام رسان روبیکا ایرانی نیستش پس چرا توی این مقاله نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
معراج
۲۲:۰۳ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
سلام
دقیقا تو بیشتر مقاله ها نامی از روبیکا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
سلام میخوام عکس بفرستم شبکه خبر چجور بفرستم میشه راهنمایم کنین
Iran (Islamic Republic of)
پارس
۰۲:۱۰ ۲۲ دی ۱۴۰۰
قابلیت ارسال گروهی عکس و فیلم که در ایتا موجوده کاش رو بقیه هم اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
MATIN
۱۶:۵۷ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
مگه پیام رسان روبیکا ایرانی نیستش پس چرا توی این مقاله نیست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
من که گپ رو از تلگرام هم بهتر میدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
این همه پیام رسان مردم برای چی میخواستن تعداد محدودتر بود جذابتر بود پیام رسانهایی که از دور خارج شدند بهتر ، بودند
Iran (Islamic Republic of)
8
۱۶:۳۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
پیامرسان گپ خیلی خوبه حتی میشه داخلش رنگی تایپ کرد
United States of America
سید حسین حسینی
۰۰:۲۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
بنام خدا و با عرض سلام خدمت همه کارکنان باشگاه خبرنگاران جوان!
این همه پیام رسان ایرانی مثل سروش، آیگپ، ایتا و غیره برای کاربران غیر ایرانی هیچ گونه حسابی باز نمی کنند .من این هر سه پیام رسان ایرانی را از بازار دانلود کردم. اما هنگام ثبت نام با شماره سیمکارت غیر ایرانی هر چند کوشش نمودم پیامک حاوی کد فعال سازی نیآمد. به گمان بنده شاید کاربر خارجی نمی خواهند. که پیامک ارسال نمی کنند. لطفاً بررسی نمایید. ممنون شما میشوم. تشکر.
Australia
محمد
۰۸:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
من هم دقیقاً همین مشکل را دارم، و در نتیجه مجبورم برای ارتباط با خانواده ام در ایران از برنامه های غیر ایرانی استفاده کنم. خانواده من عضو برخی برنامه های داخلی هستند ولی چون آنها هم برای ارتباط با من مجبورند از برنامه ای مشترک استفاده کنیم، آنها هم بیشتر توسط همین نرم افزار خارجی بین خودشان استفاده میکنند تا هر وقت خواستند برخی از محتویات را براحتی داخل یک برنامه مشترک بتوانیم نقل و انتقال دهیم.

باعث تأسف است،
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۱۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
من تا حالا اکثر پیام رسان های ایرانی معروف رو داشتم و ایتا از همشون بهتره سرعتش فوق العادس و گزاف نگفتم اگه از تلگرام کمتر باشه رابط کاربری خیلی روون ساده هم داره که براساس تلگرامه و با ذائقه ما ایرانی ها جور درمیاد فقط کافیه یکبار نصب کنی تا متوجه بشی واقعا دم سازندگانش گرم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۲:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
به نظر من نسخه جدید سروش پلاس خیلییییی عالیه و بهترین پیامرسانه جهانه حتی درسته باگ داره ولی انشاالله خیلی زود رفع میشه چون سروش پلاس یه تیم فعال داره که روز به روز تلاس میکنن بهترین بشن . به نظر من تو رتبه بندی 1-سروش پلاس (از همه نظر عالیه )
2- ایتا (تنها بدیش تماس صوتی و تصویر نداره)
3-روبیکا ( بدیش اینه که پیامرسانش باگ داره و رفع نمیشه چون سازندش همراه اول همون سازنه شاد هست)
4_گپ (جای پیشرفت داره رابط کاربری خوبی نداره و ادمو جذب نمیکنه )
5_ایگپ_مشکلات دانلود خیلی داره و جای بهتر شدن خیلی داره )
6-بله ( خیلی باگ داره و جای بهتر شدن داره )

از نظر سرعت سروش و ایتا و ایگپ بهترینن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۴۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفاً این مطلب رو بروزرسانی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
روح الله محمدی
۱۵:۴۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
سلام روبیکا را چرا معرفی نکردید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۰۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
من ایتا رو نصب کردم واقعا عالیه
Iran (Islamic Republic of)
کلانتر
۰۸:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
بله عالیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب، گپ رو فقط کافیه یکبار نصب کنید . من کلاسم رو از وقتی آوردم داخل گپ واقعا نه تنها مشکل آپلود دانلودم حل شده بلکه دانش آموزان واقعاً دارن لذت میبرن.حتما امتحان کنید.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۰۹:۲۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام همه‌ی پیام‌رسان‌های ایرانی عالی هستن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۳۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
اگر از نظر تعداد کاربران بخواهید حساب کنید روبیکا اولیشه و سروش پلاس دوم
اگر از نظر سرعت بخواهید حساب کنید گپ اولیشه و سروش پلاس دومی
بقیه پیام رسان ها اصلا به درد نمی خورند
الان من خودم فقط از روبیکا استفاده میکنم
این نتیجه تحقیق خودمه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۱:۵۷ ۲۸ دی ۱۳۹۹
من تقریبا از همششون استفاده کردم ولان هم سروش پلاس و بله رو دارم و خیلی راضیم . حتی مدرسه ی ما در بلس ورورزانه در روزه ای کم تراکم بیش از 1000 تا پیام مربوط به مدرسه ماس اما واقعا عالیه.
Iran (Islamic Republic of)
سردار دلها
۲۰:۳۴ ۲۶ دی ۱۳۹۹
چرا پیامرسان های خوب داخلی توسط صدا و سیما تبلیغ نمیشوند؟
Iran (Islamic Republic of)
Zeinab
۰۰:۵۸ ۲۳ دی ۱۳۹۹
سلام خدمت همه ی اعضای باشگاه خبرنگاران جوان و پیام رسان های داخلی و هموطنان عزیزم من که از پیام رسان های روبیکا و سروش پلاس استفاده میکنم خیلی خوب هست و راضی هستم واقعا اجرتون با خدا باشه فقط اگر میشه مثل واتساپ قابلیت گذاشتن وضعیت رو هم بهش اضافه کنید خیلی ممنون از شما خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۴:۵۴ ۱۹ دی ۱۳۹۹
همه ی پیام رسان های ایرانی عالی هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
گپ بهترینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
انصافا سروش پلاس خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۳۰ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
من تا حالا فقط سروش و اینا نصب کردم ک هردوتاشو بعد از مدت کوتاهی حذف کردم.
هر دو نرم‌افزار بغایت ضعیف و ناامید کننده بودن. طراحی افتضاح، باگ‌های متعددی ک باعث حیرت آدم میشه.

بنظرم این دوتا نرم‌افزار فقط دارن نون تبلیغات رسانه ملی رو میخورن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۶ دی ۱۳۹۹
حقیقتش اینطور نیست. من از سروش پلاس و ایتا استفاده میکنم و موردی ندارن. البته قبلا سروش پلاس یه مقداری اذیت میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
نگهبان
۱۶:۳۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
برادر الان خودت زدی ما رو در تلگرام و واتساپ دنبال کنید خب وقتی این همه وبسایت تو تلگرام و واتساپ کانال زدن خب یعنی دارید ما رو تحریک می کنید تلگرام و واتساپ نصب کنید اون وقت از ما می خواهید پیام رسان ایرانی استفاده کنیم
خب شما اول از خودت شروع کن.....
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۵۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
بله کاملا درسته.
لطفا پیام رسان های ایرانی رو تبلیغ کنید و نه خارجی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۵۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
با اختلاف ایتا بهترینه
Iran (Islamic Republic of)
دخی عاشق
۱۷:۱۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
بدنیستن عالین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
از لحاظ سرعت دانلود و آپلود پیامرسان گپ بهتریه
Iran (Islamic Republic of)
نگهبان
۱۶:۲۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
موافقم گپ خیلی خوبه ولی دنیای گپ ضعیفه مثلا روی یه سرویس میزنی برات باره یکم طول میکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
اول آیگپ ، بعد گپ ، بعد سروش پلاس ، بعد ایتا و بعد بله .


روبیکا هم امتیت نداره ، پولی هم هست و کپی شده ار تلگرام و اینستاگرامه .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی لباف
۱۸:۴۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
تصویر پروفایل در هیچ یک از پیام رسانهای ایرانی در زمان پیام ارسال کردند در صفحه گفتگو نمایش داده نمیشود که کاش مانند تلگرام اینگونه عمل میشد
همچنین بجز سروش هیچکدام از پیامرسانها قابلیت نظر سنجی و نمایش درصدها را قرار نداده اند که این هم ایتم مناسب برای مدیران گروهها می باشد
Iran (Islamic Republic of)
نگهبان
۱۶:۴۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
چرا پیام رسان گپ هم میشه توی کانال برای هر پیام میشه کامنت گذاشت (البته اگه مدیر کانال اینطوری تنظیم کرده باشه )
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
با وجود مشکلات امنیتی ، اخلاقی و اقتصادی که پیامرسان های خارجی به همراه داشته اند و هیچگونه حمایتی از کاربر نداشته اند چرا یه عده ای باز از این پیامرسان ها دفاع میکنن ، چه نفعی میبرن ؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر سروش
۲۳:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
بیشتر مردم چنانچه همه میدانیم رغبتی به پیام رسانهای داخلی ندارند . اغلب دلیلش رو امکان کنترل امنیتی در داخل کشور قید میکنند . صریح بگم تعداد زیادی از کسانی که مثلاً سروش رو نصب کردند ناگزیر به این مار بودند چرا که برای دسترسی به مسایل درسی دانش آموزان کانالهای مربوطه روی سروش خدمت ارایه می‌دهند . باید از نظر دغدغه های مردم جلب اعتماد صورت بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۹ ۱۸ تير ۱۳۹۹
نرم افزار ها ی ایرانی خیلی خیلی بهتره باید روی سرعتش کمی کار شه وگر نه از پیام رسان اشغال واتس اپ خیلی بهتره چون من در واتس اپ دروس دانشگاهم به طور مجازی میفرستادنوقتی گوشی جدیدی خریدم و واتس اپ رو از گوشی قدیمی حذف و ریختم در گوشی جدید همه درس هایی که اساتید برایم ویس فرستاده بودند حذف شد حتی پشتیبان گیری هم کردم هیچ چیز بر نگشت الان وقت امتحاناس و من هیچی از درسام رو ندارم واقعا پیام رسان های ایرانی مثل پیام رسان اشغال واتس اپ نیستند و حتی بهتر از واتساپه لطفا از پیام رسان های ایرانی استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
نگهبان
۰۹:۱۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
تو بلد نیستی چجوری از نسخه پشتیبانی که گرفتی استفاده کنی،واتساپ رو متهم نکن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۲۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
سرعت و گرافیک پیام رسان های ایرانی خیلی پایینه مخصوصا ایتا
Iran (Islamic Republic of)
امیر تهرانی
۲۲:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
اول:بله
دوم: ایتا
سوم:گپ. بقیه مثل فیس نما و‌ باهم نزدیکا هم خوبن
رشد پیام رسان داخلی مساویه با رشد اقتصاد دیجیتال داخلی که در نهایت به نفع همست
Iran (Islamic Republic of)
ایتا
۱۳:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
فقط ایتا
Iran (Islamic Republic of)
ZAHRA
۱۶:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
ایتا بهترین پیامرسان ایرانی عین تلگرامه سرعتش هم بالاست پیامرسان با این کیفیت چرا براش تبلیغ نمی کنید تا مردم ازش استفاده کنند و از پیامرسان های خارجی کوچ کنند وبه ایتا بیان
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا محرمی
۱۴:۰۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
به نظر من همه کپی از پیام رسان های خارجی اند خودم برای کار های درسی بله رو دارم خود واتساپه ولی به جا سبز ابیه همیشه هم گیر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر من گپ از همشون بهتره چون قطع و وصلی نداره

هزارتا امکانات داره فقط باید پخش زنده را درون برنامه‌ای کنند براش.
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۲:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
ایتا فوق العاده است...
ایتا چون مهندسی معکوسِ تلگرامه، از نظر ظاهر و کیفیت، بی نظیره...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۵۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
ایتا بهرین نرم افزار ایرانیه فقط نیاز به حمایتداره برای سرعت و امنیت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۴۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
ایتا خیلی خوب تا کنون عمل کرد. سرعت خوبی داشت
آیگپ دو روز اول قطعی ها خوب بود بد حتی تاکنون هم سنگین هست
Iran (Islamic Republic of)
پوریاشریفی
۱۲:۵۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام خداوکیلی اینترنت وصل کنید .
پایان نامم ماه دیگه دفاع داره مستاجر هستم نمیتونم یه ترم دیگه ۲میلیون ناقابل برای تمدید بریزم بحساب دانشگام.

خودتون حساب سرانگشتی هم کنید ببینید چند میلیون نفر تو ایران مثل من
Iran (Islamic Republic of)
mehrdaD
۱۲:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
انقد بدبخت شدیم که برا ی چیزی ک حتی مردم سومالیم دارن مث چی التماس میکنیم مردم ایران بدبخت ترین ندارترین خاک بسر ترین مردم جهانند اقای روحانی دیگه چی میخای رب ۲ تومنی رو کردی ۲۰ تومن پراید ۲۰ تومنی رو کردی ۵۰ بنزینو کردین ۳ این گرونی نیس بقران گفتن ۵ درصد ۱۰ درصد اضافه کنی میشه گرونی نه ۱۰ برابر ۱۰۰برابر گرون نمیکنی نابودمون کردی نابودددد بدبختتتت نداررررر بیچارههههههه
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۱۳:۳۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
دوست عزیز اکنون پراید با بدنۀ حلبی و با موتور لگن شده بفیمت 115 میلیون تومن
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۱۲:۴۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
من خودم هیچ وقت ب برنامه داخلی اطمینان نمیکنم درسته الان نگا کنین فقط دو سه تا کانال خبری ورزشی و بازی کلش و اینستا چیز دیگه ای ندارم وقتی برنامه ای قابل اعتماد نیست نمیشه ک ب زور بگی باید از این برنامه استفاده بشه و در ثانی اینترنت جهانی ربطی ب این برنامه ها نداره مثلا یکی دانشجو هست کار اینترنتی داره باید تحقیق کنه یا هزار کار دیگه . ..
Iran (Islamic Republic of)
S.a
۱۲:۳۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
تو رو خدا اینترنت روی وصل کنید، این همه آزار ندین مردم رو، با این کارا مردم رو بیشتر از این که هست عصبی میکنین
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۳۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
خدایی دوهزارتا پیام رسان داخلی زدید هیچکدوم کارایی تلگرام رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
سردار دلها
۱۳:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
شما ها باید از پیام رسان داخلی حمایت کنید تا از تلگرام هم بهتر بشه، تازه تماس صوتی روبیکا هم رایگان است.
Iran (Islamic Republic of)
یحیایی
۱۲:۳۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید پیام رسان های داخلی اصلا کیفیت پیم رسانهای خارجی رو ندارند چطور وزیر کشور میگن اینترنت خطوط ثابت درکل کشور برقراره درحالی که ما درشهرستان بهارستان از اولین روز اغتشاش اینترنت نداریم هنوزهم وصل نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
من در مازندران هستم شاید فقط یک روز نداشتم در طول این مدت اینترنت ثابتم فعال بود
Iran (Islamic Republic of)
ZA
۱۲:۳۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بابا یکی هم مثل ما میخواد این پایان نامه کوفتیشو بنویسه و ماه بعد دفاع داره. مگه با مرورگر سلام و پارسی جو میشه مقاله دانلود کرد؟ ادم وقتی یه کاری میکنه اول عواقبش رو میسنجه و براش راه حل پیدا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۲:۳۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
این پیام‌رسان ها همه خوبن البته ایتا رابط کاربری آشناتری داره و خیلی راحته بله هم کارهای بانکی رو خیلی خوب راه میندازه در شرایط عادی اما سرورهاشون خیلی کمه طوری که ایتا کلا ۷۰ سرور داره در حالی که تلگرام حداقل ۵۰ هزار به خاطر همین هم در این شرایط که استقبال زیاد شده نمیتونن جوابگوی نیاز کاربران باشند باید دولت حمایت کنه و اینها تجاری سازی بشوند و سرورهای قدرتمند و پرتعدادی در اختیارشون قرار بگیره و اینها هم نوآوری‌های جذابی برای جذب کاربر داشته باشند تا هم مخاطب ایرانی جذب کنند هم خارجی حداقل از کشور های اطرف
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۲:۳۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
تا وقتی حمایت دولت نباشه و یک پیام رسان مشخص انتخاب نشه فایده نداره مثل انتخابات که اون حزب یک نماینده داشت رای آورد و اون حزبی که چند تا نماینده داشت رای طرفدارانش تقسیم شد و رای نیاورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
لطفا امروز درجلسه درباره قطعی اینترنت خانگی خوزستان هم بپرسید.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۲۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
من از ایتا استفاده میکنم به نظرم از بقیه بهتره. ویدئوهای کوتاه که خیلی سریع دانلود میشن. من راضی ام ولی اینترنت رو باید وصل کنند من نمیتونم ADSL بخرم چون مستاجر هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
کیفیت رو بالا ببرید همه میان تو داخلی ، ولی فعلا با این کیفیت ترجیح همه خارجیه ، لطفا کیفیت، کیفیت، کیفیت
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۲:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اگه سرورهایی که به پیام رسانهای خارجی دادن روبه ایرانی ها میدادندکیفیت شان چندبرابرمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۲:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اصلا بدرد بخور نیستن مسخره ش رو در آوردن اینترنت مرا رو قطع کردین کم بدبختی داشتیم اینم بهش اضافه شد مردم کلی تحقیق دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
عزیز من چرا همه چی روتحمیل میکنید ‌....بابا چرا فک میکنید هنه چی باید تحمیل بشه وهیچ فکر به کیفیت هم نکردید ..آخه زده شدیم از این دنیا از این زندگی که تو ایران داریم ..عزیزم وطن دوستیم بخدا وطن دوستیم هرچی تحمیل شدیم گفتیم چشم دولت دولت امام زمانه چشم ..قیمت دلار تحمیل .افت بورس تحمیل.ماشین های بی کیفیت ایرانی تحمیل .بنزین گرون قیمت تحمیل همه چی تحمیل خوب عزیز من حداقل اینترنتو از مانگیر این رسانه های علکی چی هستن وچه کیفیتی دارن که دارین تحمیلشون میکنن آقا عزیز من مااینترنت مگه از ایرانسل وهمراه نگرفتیم باچه رویی قطعش میکنن بابا زده شدیم بخدا هرچی بنویسم کمه بسه بسه حداقل اینترنت رو برای مابزارین ...تنها رسانه ای که هستی باشگاه خبرنگاران جوان که میتونیم از طریقت ارتباط برقرار کنیم با مسئولا بابا خواهشاً پیگیری کنید بخدا خسته شدیم از این بی توجهی ودروغ های مصلحتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اولا عزیزدلم کشور را دولت اداره میکنه همان دولتی که مردم در انتخابات بهش رای میدن این دوره هم شماها با کمک و همیاری ودلسوزی و وطن پرستی سلبریتیها به روحانی رای دادید و این شد که مثلا سایپا وایران خودرو دولتی هرروز به یک بهانه ای قیمت را میبرند بالا در مورد پیامرسانهای داخلی اگه وزیر ارتباطات نصف حمایتی که از پیامرسانهایی مثل تلگرام میکرد را از پیامرسانهای داخلی انجام میداد الان مطمعنا جوونای ما پیامرسانهایی درحد جهانی درست میکردن بعد راجع به قطع اینترنت هم کشورهایی مثل روسیه چین ژاپن پرتغال وو اینترنت ملی دارند چرا وزیر ارتباطات ما این سالها آنرا راه نیانداخت بعد اره تو هم مثل مردم فرانسه شاکی هستی تو هم مثل مردم امریکا که پنجاه میلیون زیر خط فقر هستن و اونجا زندگی میکنن و پدرو مادربچه هاشونو میفرستن مدرسه اما ظهر جنازه شو تحویل میگیرن یا مجبورن بچه ها با کیف ضدگلوله برن مدرسه و معلما با اسلحه سرکلاس درس حاضر بشن خسته هستی اره تو هم مثل مردم ژاپن خسته هستی که بالاترین نرخ خودکشی رو داره و کارمنداش اونقدر مثل برده کار میکنن که براثر کارزیاد درهرحالتی باشن میمیرن که بهش کاراواشی میگن یا مثل مردم انگلیس شاکی هستی که بیشترین نرخ بی خانمان را داره و بیشترین آزارو اذیت زنان را مثل امریکا داره خسته هستی اره تو هم مثل مردم عربستان که امریکا بهشون گاو شیرده میگه شاکی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
باسلام ، پیام رسان های داخلی خوبه فقط وقتی پیامهای کانالها میادمثلا 5 پیام بازکه می کنی می بینی فقط یک پیام هست. و کیفیتش بایدبهتربشه ، دیگه همه چیش خوبه و ممنون از شما . ضمنا آقای جهرمی گفته بودکه 10روز به مدت بسته ها اضافه میکنه ولی یک گیگ نت من رو خورد ایرانسل ، اگر قولی میدن بهش عمل کنند. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
همشون ضعف دارند با اعصاب بازی میکنند برای ارسال یه عکس
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۲:۱۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
ن بابا من سروش دارم
خیلی داغونه
اصلا خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
تروخدا نتارو وصل کنین دیگ.... از کارو زندگی افتادیم....دو هفتس میخوام یه مقالرو از گوگل پیدا کنم نمیتونم... من بااااااید این تحقیقو انجام بدم...مگه میشه اینترنتو ملی کنین اینجوری میشیم کشور جهان چهارم نه جهان سو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
من از بله و سروش استفاده میکنم و لی فکر میکنم که بله راحت تر هست و سریع تر البته اخیرا سروش یه مقدار بهتر شده
Iran (Islamic Republic of)
zizi
۱۲:۱۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
من ازگپ استفاده میکنم اونم چون واسه ایرانسل رایگانه ونت قطعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
نرم افزار گپ از سروش بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ثنا
۱۲:۱۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام و خسته نباشید خدمت همه عزیزان این پیام رسان ها خوبن ولی اینکه ما دسترسی به اینترنت نت جهانی داشته باشیم هم واقعا لازم و ضروریه من که یه دانشجو ام و پول خرید ای دی اس ال رو نداریم و با نت گوشی کار میکنیم الان چطور باید نیازمون رو بر طرف کنیم و یه پیشنهاد دیگ اینکه این همه ن م افزار واقعا لازم نیست جمع بشن و یه نرم افزار واحد رو بسازن بهتره چون اگر قرار به وصل نرم افزار داخلی هم باشه یکی باشه که مردم بتونن ارتباط داشته باشن نه اینکه یکی توی بله باشه یکی‌ دیک توی سروش بازم ممنون اما نت جهانی جدی خیلی لازم و واجبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بابا انقد نگین ای دی اس ال والا ماهم ک داریم هنوز قطعه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
من تو این چند روز که اینترنت قطع بود ازشون استفاده کردم ولی اصلا راضی نیستم پیام رسان ها داخلی خیلی خیلی کند هستن اصلا به گرد پای واتساپ وتلگرام و توییتر نمی رسن.

لطفا اینترنت همراه رو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
ایتا از همش بهتره
Iran (Islamic Republic of)
bahar
۱۲:۰۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
توروخدا هرچه سریع تر مشکل اینترنتو برطرف کنید ما دانشجوها کل کارامون با اینترنته
اینترنتای خانگی رو وصل کردین ولی از اینترنتای موبایل هنووز هیچ خبری نیست مگه ما ادم نیستیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
خوزستان که هنوز اینترنت وای فای هم وصل نمیشه هروز میگند امروز فردا وقتی زنگ بزنید نت همه استان ها وصل جز خوزستان چه وضعی خوزستان از همه چی محروم از اینترنت هم اخرین استان باشه که وصل نشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۰۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
من از ایتا و سروش استفاده میکنم. به نظرم ایتا از سروش خیلی بهتره هم از لحاظ راحت اجرا شدن و هم از لحاظ محیط کاربری. سروش خیلی کنده، زیاد گیر میزنه، و یکی از بزرگترین مشکلاتش اینه که روی نسخه دسکتاپش هر کانال یا گروهی رو که باز میکنی سریع میاد روی آخرین پیام و پیام های خونده نشده رو رد میکنه و ما باید با هزار بدبختی برگردیم تا اولین پیام خونده نشده و بیاییم رو به پایین که واقعا باعث اذیت و سردرگمی میشه در ضمن اصلا نسخه دسکتاپش با اندورییدش همگام نیست و هر تغییری که ایجاد میکنی توی نسخه دستکتاپ مثل پیوستن به یک کانال اصلا تو نسخه اندروییدش معلوم نیست و باید یه بار دیگه تو نسخه اندروییدش بری تو اون کانال. اگه بخوام نمره بدم به ایتا میدم 8 از 10 و به سروش 2 از 10. البته هر دوشون خیلی کار دارن تا در حد یه اپ نرمال بشن و این نیازمند اضافه شده سرور های جدید هست که هزینه های سرسام آوری برای مدیراشو داره و قابل درکه اما باید در بروز رسانی های بعدی لااقل مشکلات فعلی کم کنن مخصوصا برای سروش و نسخه دسکتاپش. پیشنهاد من ایتا برای کسانی که میخوان اپ ایرانی استفاده کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اگر الان استقبال که میگین از برنامه داخلی زیاد شده بخاطر قطعی نت هست ،نت وصل بشه فکر نکنم کسی توی این برنامه ها بمونه/
Iran (Islamic Republic of)
12
۱۲:۱۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
دقیقا عمرا کسی طرف پیام رسان داخلی بعد وصل شدن اینترنت جهانی رو بیاره
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۰۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سرور آیگپ در 80درصد مواقع قطع نمیدونم اخیرا سرور قطع یا از همون اول مشکل داشته.
تو سروش سرعت آپلود و دانلود سروش در نسخه جدید کمی بهتر شده یه مشکلی که داره توی اعلام پیام های کانال ها یه ایرادی وجود داره مثلا پیام ها را مشاهده کردم ولی از برنامه بیرون میام و دوباره وارد میشم همون تعداد پیام جدید را وارد میکنه در صورتی که پیامی وجود نداره
روبیکا هم بعضی موقع لود نمیکنه فکر کنم به خاطر اپراتور همراه مشکل پیش اومده.
Iran (Islamic Republic of)
Sara
۱۲:۰۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
هیچ کدوم از این پیام رسانا به درد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۰۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
کیفیت پیام رسان های ایرانی خیلی افتضاحه و الان با یک فشار کوچک قطعا سرور هاشون میسوزه، در ضمن پیام رو ۱۰ صبح ارسال میکنی ساعت ۳ بعدظهر رسیده و همه این مشکلات جایی هست که خیلی از مخاطبان فضای مجازی پیام رسان ایرانی رو نصب نکردن
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه
۱۲:۰۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام چرا هیچ خبری از اینکه تکلیف قطعی اینترنت همراه مشترکین نمیذارید ده استان وصل شد تکلیف بقیه چی میشه ما که اینترنت خانگی نداریم چیکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
Ari
۱۲:۰۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
پیامرسان های داخلی در حالت کلی وضعیت خوبی از جهت سرعت و کیفیت ندارن ولی در صورت اجبار به نظرم "پیامرسان بله" از بقیه بهتره !
Iran (Islamic Republic of)
Fz
۱۲:۰۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
خداییش افتضاح بود. بله ک از ساعت ۱۰ شب خود به خود اتصالش قطع میشد. حداقل یه کپی نتونستن از پیامرسانای خارجی بزنن ک درست کار کنه . صد رحمت به چین حداقل بلده کپی کنه. حتی الانم ک به وای فای وصله باز قطع میشه بعضی وقتا . نمیدونم اگه مشکل از نت داخلیه خب ما ک اینهمه ادعا داریم تو خیلی چیزا چرا نت رو درست نمیکنن. یه نوتیفیکیشن ساده رو تو گوشی نمیاره بالا . اون جستجوگرام ک به درد خودشون میخوره هیچکدوم باز نمیکرد یکیشونم نوشته بود این جستجوگر هنوز راه نیوفتاده بعد شما تو همین سایت yjc داشتین تبلیغش میکردین. البته این نظرات فایده ای نداره تا وقتی اونی که مسئول این چیزاس بخونه . البته اونم بخونه باز اتفاق خاصی نمیوفته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام پیام رسان های ایرانی جهانی کنیدو دنبال پیشرفت باشیم
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۲:۰۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
پیام رسان ها خوبن..ولی یک اشکال بزرگ دارن که زیاد هنگ میکنن..و تحمل این همه از ظریفت پیامها رو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
امروز شش آذر...اسلامشهر نه اینترنت خانگی وصله نه اینترنت تلفن همراه...میدونید چند نفر رو از نون خوردن انداختید بخدا حق الناس گردنتونه
Iran (Islamic Republic of)
Mori
۱۲:۰۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
وقتی سرور های پیام رسان ها ظرفیت تعداد زیاد کاربر ها رو نداره چرا بیخود ازشون تعریف میکنید ؟ یه روز سروش قطع میشه به روز بله از کار می افته! پارسی جو هم که فقط ویکیپدیا میاره،!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سمیه نادری
۱۲:۰۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام.برنامه بله و سروش پلاس استفاده میکنم بشدت قطع و وصلی هستن پیام الان میدی دو ساعت بعد شاید برسه خیلی کُنده و نا کارآمد و اصلاااااا قابل مقایسه با تلگرام و واتساپ نیست.امیدوارم هرچه زودتر اینترنت همراه تهران و بقیه جاها وصل شه که همهههه منتظریم
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۲:۰۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام . خواهش میکنم که اینترنت گوشی ها مخصوصا ایرانسل رو وصل کنید البته استان مرکزی اراک رو اینترنت شو وصل کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
دنیا
۱۱:۵۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اصلا بدرد نمیخورن توی این مدت بیشتراز قطع اینترنت قطعو وصل شدن این برنامه ها رو اعصاب بود یا برنامه نسازین یا میسازین درست حسابی ارائه بدین
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۱:۵۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
چرا وصل نمیشه مگه ما اسیریم چرا اینهمه ظلم میکنید نت وصل کنید خدا رو خوش نمیاد همه جوره داریم له میشیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد بختیاری تهران
۱۱:۵۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید والله قسم به جرات میگم بدترین نوع پیام رسان ها سروش ایتا گپ . آی گپ هستش اصلا درست کار نمیکنه طرف الان پیام میده فردا به دست طرف مقابل میرسه داغون داغون هستش
Iran (Islamic Republic of)
م.ن
۱۱:۵۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
با سلام...پیام رسان های داخلی به شدت افتضاح هستن...بنده هم گپ دارم و هم سروش...صبح یک پیام میفرستم ، شب به دست مخاطب میرسه!!! کیفیت زیر صفر است..نحوه ی تماس بسیار بد و ضعیف است و گاهی اوقات اصلا گوشی مخاطب زنگ هم نمیخورد..همه چیز با این پیام رسان ها افتضاح هست..لطفا هیچوقت خودتون رو با ابزارهای قدرتمندی مثل واتس اپ و تلگرام مقایسه نکنید. و به نظرم بهتره این پیام رسان هارو کلا حذف کنید و به جاش زودتر اینترنت همراه رو وصل کنید تا زندگی مردم دوباره درست بشه....ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
مهم اینه که ایرانیه
اگه دولت حمایت بیشتری بکنه نقاط ضعف هم کم کم برطرف میشه.
باید فرصت داد و حمایت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اصلا خوب نیستن
Iran (Islamic Republic of)
Rara
۱۱:۵۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
واالا بايد عرض کنم من دوساله سروش دارم ولی اصلا سرعتش خوب نیست ...
ایتا و بله رو هم تو این چند هفته نصب کردم که کلا خارج از دسترس هستن و برا کسایی که جدیدا میخواستن وارد این برنامه ها بشن کدی رو ارسال نمیکردن ....
Iran (Islamic Republic of)
پاییزان
۱۱:۵۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بنظر من اگه بجای نیوتون یکی از مسئولین کشور زیر درخت سیب بود. یک نگاه به سیب میکرد یک نگاه به دور برش سیبو می‌خورد و میگفت روزی من هستش.
آری براستی نسل پیر مسئولین ما با اینترنت و فواید و ضرورت اینترنت و با نیازهای جوانان و مردم بیگانه هستند
خواهش میکنم نشر بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
پیام رسان‌بله از بقیه بهتر بود
ولی خواهشا نت رو وصل کنید. به گوگل نیاز دارم برای مقالات!
Iran (Islamic Republic of)
حسین۹
۱۱:۵۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
من دانشجو ارشد پروژه دارم کارم گیره وصل کنید نت رو خواهشا
آخرین اخبار