پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که تا پایان گردهمایی شرکت‌های دانش بنیان، طی ۲ روز قرارداد‌هایی با ارزش بیش از ۳۰ میلیارد تومان امضاء شود.

پیش‌بینی‌ قرار دادهای ها بیش از 30 میلیارد تومانی در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوریبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گردهمایی شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی حوزه رباتیک و اتوماسیون‌های صنعتی امروز در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

البته یک شرکت دانش‌بنیان توانسته بود یکی از نیازهای مهم شرکت آب و فاضلاب را با هزینه‌ای کمتر از نمونه‌های خارجی برطرف کند. همچنین در غرفه‌ دیگری، متخصصان داخلی توانسته بودند دستگاه اندازه‌گیری با ابعاد چشمی صنعتی را صد درصد بومی‌سازی کنند.


بیشتر بخوانید:ساخت دستگاه برش لیزری پنج محور در کشور


سیاوش ملک‌پور معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به حمایت‌ها از این حوزه، اظهار کرد: مشتریان این محصولات در صورت علاقه‌مندی می‌توانند از تسهیلات لیزینگی یا فروش اقساطی صندوق استفاده کنند و ما تا ۸۰ درصد مبالغ تسهیلات را ۳ ساله با نرخ ۹ درصد سود ارائه می‌دهیم.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که تا پایان این رویداد فناورانه، طی ۲ روز قرارداد‌هایی با ارزش بیش از ۳۰ میلیارد تومان میان این شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی امضاء شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار