سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: با برند سازی محصولات شاخص استان می‌توان در بازار‌های خارجی بیشتری حضور یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عیسی قبادی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در دیدار با اتحایده صادرکنندگان استان گفت: استان قزوین در بخش شوینده ها، کاشی و سرامیک، مواد غذایی توانمندی‌های بالایی دارد که اگر بتوانیم در زمینه‌های شاخص خود برای برند سازی محصولات اقدام کنیم می‌توان در بازار‌های بین المللی بیشتری حضور یافت.

قبادی افزود: همیشه یک تولید کننده نمی‌تواند صادرکننده موفقی باشد لذا بهتر است در اتحادیه از حضور تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برای پیشبرد بهتر امور استفاده کرد.

او اضافه کرد: بخش خصوصی در قزوین ظرفیت بالایی دارد که با کمک دولت باید بتوانیم از توانمندی‌های استان بخوبی استفاده کنیم.

سرپرست معاونت اقتصادی استان بیان کرد: ساختار اتحادیه صادرکنندگان یک تشکل خصوصی و غیر انتفاعی است که می‌تواند در شناسایی و حل مشکلات به دولت کمک کند و نگاه ما بهره گیری از این ظرفیت برای تسهیل در امور صادرکنندگان و تولیدکنندگان است.

قبادی افزود: هماهنگی بیشتر بین سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی برای تسهیل در امور صادرکنندگان، دقت در کیفیت محصول و مراقبت از کنترل سموم مازاد در کالا‌های کشاورزی از دیگر کار‌هایی است که می‌تواند سلامت محصول صادراتی را تضمین کند.

قبادی از برگزاری جشنواره تولیدکنندگان محصول ارگانیک در تاکستان تشکر کرد و اظهارداشت: این رویکرد می‌تواند به تقویت تولید محصولات سالم کمک کند.

او بیان کرد: مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی راهکار عملی در حمایت از کارآفرینان است که آن را با جدیت در استان دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

با برند سازی محصولات شاخص استان می‌توان در بازار‌های خارجی بیشتری حضور یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.