شاسی‌بلند الکتریکی فورد تحت برند موستانگ عرضه می‌شود

فورد قصد دارد برای موفقیت هرچه بیشتر خودروی الکتریکی آینده خود از نام موستانگ استفاده کند.

شهرت نام موستانگ عاملی برای موفقیت خودروی آینده فوردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت ۵۵ سال از زمان معرفی اولین مدل خودروی موستانگ حالا شرکت فورد قصد دارد با استفاده از شهرت مدل‌های مختلف این اتومبیل، شاسی‌بلند الکتریکی جدید با نام Mach-E تولید کند. فورد با استفاده از خودروی الکتریکی خود قصد دارد آینده جدیدی را برای اتومبیل‌های موستانگ رقم بزند.


بیشتر بخوانید: رونمایی پیکاپ‌ تراک قدرتمند شورولت Colorado 2021 + تصاویر


شرکت فورد همواره به عنوان یکی از غول‌های خودروسازی آمریکا شناخته می‌شود و محصولات مختلف این شرکت همواره فروش مناسبی را در آمریکا و دیگر مناطق جهان تجربه کرده‌اند. در این میان خودروی فورد موستانگ در بازه‌های زمانی متفاوتی توانسته‌اند عنوان پرفروش‌ترین اتومبیل آمریکا را نصیب خود کند. به جرات می‌توان گفت حتی مدل‌های کلاسیک فورد موستانگ هنوز هم در بین جوانان آمریکا طرفداران بسیاری دارد. 

شاسی‌بلند الکتریکی Mach-E فورد، خودرویی فراتر از نام موستانگ

شاید کمی غیرمنتظره به نظر برسد ولی خودروی آینده فورد، شاسی‌بلندی الکتریکی است. فورد چه در آمریکا و چه در دیگر مناطق جهان بیشتر با سدان‌های پرقدرت و زیبای خود شناخته می‌شود ولی این بار قصد دارد با شاسی‌بلند Mach-E  کاربران را غافلگیر کند. مهندسان فورد از لحاظ قدرت و توانایی موجود هیچ گونه کمبودی در این خودرو نگذاشته‌اند و اگرچه شاسی‌بلند Mach خودرویی الکتریکی است ولی به خوبی توان رقابت با اتومبیل پرقدرت جهان را دارد. 

شهرت نام موستانگ عاملی برای موفقیت خودروی آینده فورد

شاسی‌بلند فورد Mach-E خودرویی چهار درب با فضای مناسب برای تمامی سرنشینان و حتی حجم زیادی بار است. موتور الکتریکی این خودرو  از لحاظ قدرت مشابه موتور توربوشارژ V8 است. موتور الکتریکی با چنین توانایی باعث می‌شود راننده در زمان رانندگی هیچ‌گونه ضعف و کاستی حس نکند. 

البته هنوز فورد هیچ‌ اطلاعاتی در مورد این خودرو را تایید نکرده است ولی تنها خبر قابل استناد درباره‌ی Mach-E زمان عرضه آن است. فورد شاسی‌بلند الکتریکی خود را تا پیش از پایان سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کند. 

انتهای پیام/

فورد از شهرت نام موستانگ برای خودروی بعدی خود استفاده می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار