تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درصدد جذب ۳ بازیکن جدید است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در حالی با هدایت علیرضا منصوریان در ۱۰ بازی گذشته نتایج خوبی کسب نکرده که در رده‌های انتهایی جدول قرار دارد. حالا علیرضا منصوریان که تا نیم فصل ابقا شده، درصدد است تا بتواند در ۵ بازی پیش رو، امتیازات را به دست آورد.

ذوب آهن باید در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر باید به مصاف فولاد خوزستان برود که تیم خوبی محسوب می‌شود و با هدایت جواد نکونام عملکرد خوبی داشته است.

پس از اینکه علیرضا منصوریان چند بازیکن ذوب آهن را اخراج کرد، حالا مسئولان این تیم به دنبال جذب ۳ بازیکن جدید هستند تا بتوانند نتایج خوبی بگیرند و نقاط ضعف شان را پوشش دهند.


بیشتر بخوانید: چراغ سبز مشروط هیئت مدیره ذوب آهن به منصوریان


چندی پیش بود که جدایی ۲ بازیکن نیجریه‌ای این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل قطعی شد و به همین دلیل منصوریان در پست مدافع و مهاجم به دنبال بازیکنان جدید است.

مکالی کریسانتوس نیجریه‌ای، ابیا بووی باکر، محمد باقر صادقی و زبیر نیک نفس بازیکنانی هستند که با درخواست کادرفنی از این تیم اخراج شدند و حالا مدیران تیم به دنبال بازیکنان جدید هستند.

این بازیکنان در لیگ برتر برای ذوب آهن حتی یک گل هم نزدند و منصوریان و کادرفنی اش درصدد هستند تا به جای آن‌ها بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار