توافقی کلان در جهت حمایت از تولید کننده

رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی از انعقاد توافقی کلان میان وزرات صمت و دستگاه قضا برای حمایت از تولید کننده گان داخلی خبر داد.

توافقی کلان در جهت حمایت از تولید کنندهشهرکی رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: با توجه به تاکید مقام رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی رویکردی جدید در قوه قضاییه شکل گرفت که به حمایت از تولید و سرمایه گزاری می پردازد.

او با بیان اینکه در این خصوص توافقی در سطح کلان بین وزارت صمت و قوه قضاییه تنظیم شده است، افزود: در این توافقنامه مقرر شده تا یک شورای حل اختلاف تخصصی در حوزه صنعت معدن و تجارت شکل بگیرد که به زودی عملیاتی خواهد شد.

شهرکی بیان کرد: این شورا با هدف صیانت سرمایه گزاری و جلوگیری از هدر رفت وقت مدیران واحد های تولیدی و جلوگیری از خدشه دار شدن حیثیت سرمایه گزاران در استان شکل خواهد گرفت.

رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی اظهار کرد: اعضای این شورا، از بین افراد صاحب نام و متخصصین صنعت و معدن که نسبت به قوانین و مقررات تولید آشنایی داشته باشند، به دستگلاه قضا معرفی و پس از بررسی صلاحیت ها و گذراندن دوره آموزشی آغاز به کار خواهند کرد.

او تصریح کرد: مباحث پرونده ها در یک فضای کاملا کارشناسی مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت تا منجر به حل و فصل شود.

شهرکی با اشاره به اینکه شکل گیری این شورا قدمی در جهت رفع مشکلات در حوزه تولید خواهد بود،عنوان کرد: پیش بینی می شود تا ظرف یک ماه و نیم آینده این شورا شکل بگیرد.

انتهای پیام / ط ا

رفع مشکلات تولید در صنعت و معدن

برچسب ها: صنعت و معدن ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.