رئیس کمیته امدادجوانرودگفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۵۰ و میلیارد ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از منابع توسعه روستایی در این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویانبه گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهاد شهبازی رئیس کمیته امدادجوانرودگفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۵۰ و میلیارد ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از منابع توسعه روستایی در این شهرستان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه  طی این مدت ۱۰۹ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شده اند گفت:  از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال وام کارگشایی در کمیته جوانرود به نیازمندان پرداخت شده است.

فرهاد شهبازی افزود: طی این مدت تعداد ۱۴۶ خانوار تحت حمایت نیازمند از وام کارگشایی بهره من شده اند.



اعطای امتیاز رایگان به مددجویان نیازمند تحت پوشش امداد ثلاث باباجانی

 

 

حسینی رئیس کمیته امداد ثلاث بیان کرد: جهت مدد جویان تحت پوشش که در جریان بحران زلزله منازل مسکونی تخریب واقدام به نوسازی وبازسازی نموده اند علاوه بر مساعدت مسکن، از محل امتیازات آب وبرق وگاز با ادارات تابعه مکاتبه شده ونسبت به رایگان نمودن این مهم اقدام شده است.

او افزود: از این محل در سال جاری ۱۴۳ فقره مکاتبه شده و۱۴۳ خانوار از نعمات وانشعاب برق، آب وگاز بصورت رایگان برخوردار شدند.

تصویب ۵۰ طرح توسعه روستایی در کمیسیون حمایت و اشتغال


امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر اعلام کرد: در جلسه کارشناسان اشتغال و مددکاری امداد شهرستان تعداد ۵۰ طرح توسعه روستایی مددجویان در زمینه خرید ادوات کشاورزی، پرورش طیور، خرید خودرو، قالیبافی، کاشت زعفران با اعتباری به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال تصویب و جهت تعیین شعبه و پرداخت به معاونت اشتغال امداد استان ارسال خواهد شد.

او  گفت: علاوه بر اعتبار مذکور مبلغ ۱۴۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی تعداد بیش از ۳۷۰ طرح در مرحله‌  پرداخت  است.

 

انتهای پیام/ز

 

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.