هر بار که تجمع یا اعتراضی در کشور شکل می‌گیرد این سوال مطرح می‌شود که معترضین مردم عادی یا نیرو‌های نفوذی دشمن هستند؟!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها باز هم کشور شلوغ شده و اعتراضات بنزینی در خیلی از شهر‌ها دیده می‌شود. در مورد اینکه مردم معترض هستند؛ همه اتفاق نظر داریم. اما در دل همین شلوغی‌ها اتفاقاتی افتاده است که عادی به نظر نمی‌رسد و بعید است که کار مردم معترض باشد. در این گزارش بخش‌هایی از مشاهدات میدانی و اخبار شبکه‌های اجتماعی را مرور می‌کنیم تا بتوانیم بهتر تفکیک کنیم که آیا این ناآرامنی‌ها کار مردم عادی است یا پای غریبه‌ها در میان است.

روایت شاهدان عینی از تحرکات مشکوک در اعتراضات بنزینی/ این رفتار‌ها کار مردم عادی نیست + عکس

روایت اول | گروهی هماهنگ در بلوار ابوذر

اولین روایت مربوط به یکی از اهالی بلوار ابوذر در شرق تهران است. راوی می‌گوید: «منزل ما روبروی کانون شلوغی‌های بلوار ابوذر بود و از بالای پشت بام ماجرا رو دنبال می‌کردم. چندتا نکته رو بگم که به چشم دیدم و خیلی جالب بود جمعیتی که دیروز بلوار رو ریختن به هم در بهترین حالت ۵۰ نفر بودن رنج سنی زیر ۲۵ سال بود و همه آموزش دیده بودن یعنی همه کاپشن‌های پفی پوشیده بودن و کلاه و ماسک. حتی ۵-۶ نفرشون کلاهشون یک جور (کلاه روسی) بود که کاملا به چشم میومد»


بیشتر بخوانید: 

علت ایجاد صف‌های طولانی در مقابل برخی جایگاه‌های سوخت چیست؟

سهمیه بنزین خودروهای سواری پلاک عمومی چقدر است؟

تاثیر افزایش قیمت بنزین بر کالا‌های اساسی چقدر است؟

چنبره پروژه خزنده ضدانقلاب به دور مطالبات مردمی/ هرآنچه باید از پشت‌پرده معرکه بنزین بدانید

لو رفتن ادمین‌های ضدانقلاب در داخل کشور/ دم خروس کانال‌های معاند با قطعی اینترنت بیرون زد + تصاویر

۱۲ دلیل برای تصمیم سخت/ چرا بنزین گران شد؟

برخورد با افزایش کرایه تاکسی‌های بین شهری

از فاصله میان مردم با اشرار و فروکش‌کردن ناآرامی‌ها تا آرامش کامل در پایتخت و شهادت مظلومانه یک بسیجی + تصاویر

روایتی دردناک از کارگر پمپ بنزین که جان خود را در جریان اغتشاشات از دست داد + فیلم


این شهروند تهرانی ادامه می‌دهد: «این‌ها اومدن از اتوبان بسیج رد بشن و برن سمت مرکز یگان ویژه، چون فکر میکردن منطقه خالیه، اما یگان امداد توی مقر بودن و با سرعت اومدن بیرون و نذاشتن از اتوبان رد بشن که خب همین باعث شد اتوبان شلوغ بشه و بسته بین ساعت ۴ تا ۵ ونیم. این‌ها از کوچه‌ای که راه ماشین رو به اتوبان نداره اومدن توی بلوار ابوذر و پل اول رو بستن که خود همین کلی ترافیک ایجاد میکنه بعدش اومدن توی پیروزی و رفتن سمت پمپ بنزین سر همایون و بعدش رفتن سمت میدون شهدا.»

او در توصیف آنچه در بلوار ابوذر تهران دیده می‌گوید: «جالب این بود که هر کسی وظیفه‌ای داشت. مثلا سه نفر مامور آتیش سطل آشغال‌ها بودن که خاموش نشه و وقتی من و یکی از کسبه رفتیم خاموش کنیم با قمه تهدید کرد که یا میذاری روشن باشه یا تو رو روش کباب میکنیم که خب واضحا آتیش روشن موند. یکی مامور فیلم برداری بود دو سه نفر خوشش برخورد مسئول هدایت ماشین‌ها به مسیر برعکس بودن و میگفتن راه بسته است که نبود!»

روایت دوم | یزدی‌های معترض یزدی نبودند!

روایت دوم مصاحبه دادستان یزد با رسانه‌ها است. دادستان یزد به رسانه‌ها گفته حدود ۴۰ نفری را دستگیر کردند که اقدام به تخریب اموال عمومی کرده بودند و در مواردی نیز با پلیس درگیر شدند که حتی این درگیری به مصدومیت پلیس منجر شده است. اما نکته عجیب و تامل برانگیز اینجاست که دادستان میگوید بیشتر افراد دستگیر شده اصلا یزدی نیستند! سوال اینجاست که واقعا اگر این افراد مردم عادی بودند چرا چنین کار غیرعادی و عجیبی را انجام داده و برای اعتراض به یه شهر دیگری رفته‌اند؟!

روایت سوم | لیدر‌های مشکوکی که شیرکاکائو می‌دهند!

روایت سوم روایت یکی از فعالان فعال مجازی است. سیدمیلاد ناظمی دیروز توی اینستاگرامش روایت خودش از حضور بین معتضرین را نوشته که شاید برایتان عجیب باشد. ناظمی میگوید: «اینجا اتوبان ستاری، کمی پایین‌تر از ورودی‌های بلوار فردوس است. وقتی تو دل اتوبان ستاری ایستاده بودم فهمیدم مردم عصبانی هستند، اما این‌هایی که لاستیک آتش زدند، ماشین را وسط اتوبان پارک کردند و... مردم نیستند. این‌ها یک گروه بسیار آماده و منظم هستند که خیلی خوب تقسیم وظایف کردند. کسی را از بیرون خودشان رده نمی‌دهند و اینقدر منظم هستند که شیف عوض می‌کنند، تجهیزات‌شان پشتیبانی می‌شود و حتی بِپا دارند تا مبادا کسی از پلاک ماشین‌ها و چهره‌ها عکاسی نکند. به جز این‌ها جوان قدبلند ِ گوشی به دستی هم هست که از مرکز شلوغی‌ها دور است، اما آرام و قرار ندارد. مدام گزارش اتوبان ستاری را به بقیه می‌دهد و از باقی خبر می‌گیرد.»

ناظمی که حس خبرنگاریش گل کرده و چند ساعتی بین جمعیت بوده در مورد رفتار عجیب این گروه غیرعادی مینویسد: «بزرگ‌ترین دستاورد این گروه عجیب سناریو داشتن برای تک تک لحظات مختلف این نمایش است. مثلا شعارهایشان اکثرا تند نیست، اما یک جایی یکی از لیدر‌های شعار، بلند گفت "رضا شاه روحت شاد" چند نفر تکرار کردند، اما لیدر دیگر که می‌شد رفیقش و در واقع همکار شیفتش سریع گفت:" این چه حرفی‌ه می‌زنی؟ " و شعار‌ها قطع شد. این سناریوی دقیق، اینکه در اوج عصبانیت مردمی که در اتوبان گیر کرده‌اند، دست به توزیع چای و شیر کاکائو داغ بزنند و کلی برنامه‌ریزی دقیق و جزئی دیگر نشان می‌دهد فکر همه جایش را کرده‌اند! هسته مرکزی این سناریو هم چیزی جز "مردم‌نمایی" معترضین نیست؛ و حقیقتا چقدر خوب اینکار را کرده‌اند.»

روایت چهارم | سیرجان و ماجرای تیراندازی‌های مشکوک

برای روایت چهارم بهتر است دوباره نگاهی به صحبت‌های مسئولین بیندازیم. محمد محمودآبادی فرماندار سیرجان دیروز جلوی دوربین آمد و از ماجرای تیراندازی در این شهر گفت. آقای فرماندار می‌گوید عمده شلوغی‌ها جلوی مخازن شرکت نفت بوده است. جایی که آتیش زدنش می‌توانسته به یک فاجعه تبدیل شود. اما فرماندار در مورد تیراندازی و زخمی شدن معترضین حرف عجیبی زده و می‌گوید وقتی به عیادت مجروحین رفتیم متوجه شدیم برخی از این‌ها از پشت و برخی نیز از بغل ضربه خوردند و قاعدتا اگر توسط مامورین زخمی شده بودند باید از روبرو زخمی میشدند. حالا اینکه وسط این ماجرا چه کسی شلیک کرده و از کدام زاویه شلیک کرده جای سوال داره و غیرعادی بودن ماجرا را پررنگ میکند

روایت شاهدان عینی از تحرکات مشکوک در اعتراضات بنزینی/ این رفتار‌ها کار مردم عادی نیست + تصاویر

روایت پنجم | وانت‌های بدون پلاک در بهبهان چه می‌کردند؟

روایت پنجم روایت شهر بهبان استه. رسانه‌ها میگویند خوزستان خیلی زود به خشونت کشیده شده و در بعضی شهر‌ها موتور سوار‌هایی دیده اند که به صورت کور و بدون هدف به مردم شلیک می‌کنند.

یکی از اهالی بهبان می‌گوید در بهبهان تا دلتان بخواهد لاستیک ماشین آتیش زده اند. اما چیزی که ماجرا را غیرعادی می‌کند این است که وانت‌های بدون پلاک، لاستیک می‌اوردند و بین جمعیت خالی میکردند تا معترضین آن را آتش بزنند. آتش زدن لاستیک و ناراحتی از گرانی بنزین عادی است، ولی این وانت‌ها اصلا عادی نیستند!

روایت ششم | کامیون نخاله ناگهان در وسط تهران سبز شد!

روایت ششم مربوط به نقطه دیگری از تهران بوده، ولی بازهم در مورد ماشین‌های غیرعادی بین معترضین است. دیروز صبح از اتوبان امام علی تهران فیلمی پخش شد که در آن فیلم ناگهان کامیونی پر از سنگ و نخاله ساختمانی وسط معترضین خالی می‌شود و معترضین با ان سنگ‌ها اتوبان را بند آورده و به سمت پلیس سنگ پرت میکنند! تا اینجا ماجرا عادی به نظر می‌رسد، ولی نکته غیرعادی اینجاست که در این ساعت از روز هیچ کامیونی اجازه تردد در اتوبان‌های تهران را ندارد و معلوم نیست چطور ناگهان یک کامیون وسط شلوغی مرکز تهران سر و کله اش پیدا شده است.

روایت هفتم | مانور زنان نقاب‌دار!

هفتمین روایت غیرعادی از اعتراضات بنزینی مربوط به خبرگزاری مهر است. این خبرگزاری در مورد شلوغی‌ها با یک منبع اگاه مصاحبه کرده که این منبع آگاه احتمالا یک مسئول امنیتی است. او به خبرنگار مهر گفته در برخی از مناطق کشور زنان نقاب دار با نماد‌های روشن عضویت در گروهک‌های ضد انقلاب دستگیر شده اند که مسلح بودند. به نظر میرسد مسلح بودن مردم معترض به گرانی بنزین عادی نیست.

روایت هشتم | تجمعاتی که از جنس بنزینی نیست

روایت هشتم مربوط به شلوغی‌های دیشب خیابان پیروزی تهران است. راوی یکی از فعالان فضای مجازی است که خودش آنجا بوده و میگوید شلوغی‌های دیشب پیروزی اصلا شبیه اعتراض به گرانی نیست. او می‌نویسد: «خیابان پیروزی قفل بود و یک ساعت توی خیابان بودم. تقاطع امام علی و نبرد بیشترین تجمع بین نیرو‌های ضد شورش و عده‌ای جوان بود. سطل‌های زباله را آتیش زده بودند و عده‌ای هم نرده‌های وسط خیابان را می‌کندند. تجمع کنندگان اصلا از جنس بنزینی نبودند.»

همه این روایت‌ها نشان می‌دهد شلوغی‌های دیروز اصلا عادی نیست و اگر بخواهیم تعارف را کنار بگذاریم و با خودمان صادق باشیم؛ این کار‌ها بیشتر به گروهک‌های آموزش دیده و اراذل و اوباش شباهت دارد! اما پس مردم عادی کجا بودند؟!

مردم عادی را می‌شود در همین فیلم‌های شبکه‌های اجتماعی دید. مردم عادی را می‌شود در فیلمی که از خرم آباد دست به دست میشود تشخیص داد. آنجایی که مردم ضمن یادآوری اینکه شعار اشتباهی و شیشه شکستن ندارند، تأکید کردند که اجازه نمی‌دهند از تجمعشان سوءاستفاده شود.

یا مثلا در گلستان شعار مردم جالب بود. فیلمی از گلستان دست به دست می‌شود از مردمی که از گرانی ناراحت بودند و شعار میدادند «نه شورش نه بلوا فقط حق فقرا»

منبع: تبیان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
کامیون نخاله هر ساعتی تو اتوبان امام علی تردد میکنه شاید قانونی نباشه ولی هستن اینا دلایل قانع کننده ایی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینا که بیشتر شبیه معتادان ، به جای اغتشاش گر ...
Iran (Islamic Republic of)
سید هاشم
۲۳:۳۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
باید معترضان رو آتیش زد که دیگه زبون درازی نکنن و تو خیابون نیان
جانم فدای #رهبرم
Iran (Islamic Republic of)
حمید حق
۱۰:۴۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سلام.منظورت اراذل و اوباشه؟اعتراض که حق هر ستم دیده هست و در مورد به سلاخی کشیدن این نا امنی ها منم موافقم اما خدا دستور داده که قصاص نباید با ستم و ظلم همراه بشه باید مجرمین به حق قصاص بشند
Canada
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
لاشخور ربع پهلوی و کفتار و عفریته رجوی ووو از اشوب زن ها و اعتشاش گران .حالا میخواهید بدانید .عمل شیطانی و خبیث تون درست است یا اشتباه
ببینید کی از شماها طرفداری کرده .در ردیف این داعشی ها هستید .مبروک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
سلام به همه ...
بله ، این کار و آتش زدن اموال خود مردم و مسایل اینچنینی اصلا قابل قبول نیست ولی بنده یک نکته میخاستم بگم که حقوق شهروندی و اعتراض به بعضی مسایل که نه حتی سیاسی محسوب میشود و نه حزب و جناحی..! این مشکلاتی که مثل همین گران کردن سیصد درصدی بنزین خب تمام معیشت جامعه را هدف قرار میدهد و مردم نگران و حتی عصبانی به وضعیت موجود هستند که با اینجور اغتشاش چند نفری، حتما اعتراض مسالمت آمیز مردم را تحت شعاع خود قرار داده و این مطالبات متاسفانه دیده نشدند و حتی دولت جواب نگرانی و مشکلات مردم را نداد و این خوب نیست برای کشور با تمدن ما ...
امیدواریم مسوولان به مشکلات و صدای مردم گوش دهد و درصدد رفع مشکلات معیشتی مردم قدم جدی بردارد...
به امید خداوند بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
تابناک
۱۹:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
وقتی رهبر عزیزمون گفتند که با این طرح موافقت هستن دیگه نیازی به نگرانی نیست..ایشان حتما خوب میدونن که آینده چه خبر است که موافقت کردن
Iran (Islamic Republic of)
Tina
۱۹:۱۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
باید تمام اختشاشگران رو تو همون خیابان بکشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
#اغتشاش
#بی_سوادی
Iran (Islamic Republic of)
حمید حق
۱۰:۴۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
با لهجه خودش نوشته وگرنه میدونه اغتشاشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
امروز تاکسی از من بجای 700 تومان، 2000 تومان گرفت. وقتی اعتراض کردم با توهین گفت برو بقیه اش را از دولت بگیر. همینه که هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دم تاکسیدار گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اوه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
عمو کرایه ۷۰۰ تومنی؟؟؟حالت خوبه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
داداش اتوبوس و مترو هفتصد تومن نیست تاکسی که جای خودشو داره :)
Iran (Islamic Republic of)
ماهک
۱۸:۵۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
تورو خدا صدای مارو به گوش مسئولین برسونین که آزمون دستگاهای اجرایی رو کنسل کنن. این همه زحمت کشیدیم تو این شرایط نمیتونیم سرجلسه بریم
Iran (Islamic Republic of)
یاحسین
۱۸:۳۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
تظاهرات مسالمت آمیز حق مردم هست، اما وقتی یک عده ازمردم جمع میشن برای اعتراض،ازمیون اونها چندتا آشوبگر بیرون میان و اموال عمومی رو تخریب میکنن، اعتراض به حق، نماد حکومت اسلامی هستش ولی آشوب نه، درود خدا بر رهبرعزیزوسپاه همیشه قهرمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
لعنت به هر چی منافق وطن فروشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
همش تقصیر آمریکاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
یعنی تو همه ی اینایی که گفتی از سر پشت بوم دیدی؟ همون راوی اول رو میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
باسلام یک ایرانی عاشق برچم وارامش وسربلندی ایرانه همه ایرانیان جونشونو به رهبرانقلام فدامیکنند انانی که دست به اغتشاش وهرج ومرج میزنند قطا ارانی نیستند یاخودفروخته هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
حق با مردم است اما عده ای دنبال تجزیه ونا امنی اساسی در این کشورند که حداقل آن بمب و هرج و مرج است .چون طرفداران این آشوب خود بمب گذار بودند حالا پول عربستان و علم آمریکا هم در اختیارشان باشد آن وقت چه شود.مردم هوشیار باشند ما کشوری هستیم تاثیر گذار قدرتمند از هر لحاظ انگلیس و آمریکا دوست ما نیستند فقط در جنگ جهانی اول ده ملیون ایرانی را به دام قحطی دادن مشکلات را خودمان حل کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
سراب
۱۶:۲۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه منکه از دیروز بر مردمانم ناراحتم آخه این چه نوع اعتراضی اعتراض با شکستن واتشزدن بانک خدا لعنتشون کنه امیدوارم زودتر گیرقانون بیان این اراذل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بنظر من باید سپاه همونطور که همیشه نه تنها در مملکت عزیز اسلامیمون بلکه در جای جایِ دنیا و بفرمانِ نایبِ بر حقِ امامِ زمان امام خامنه ای تا حالا با مزدورانِ خارجی و منافقینِ کوردل و اراذل و اوباش برخوردِ قاطع انجام داده و میدهد اینبار نیز دماغ استکبارِ جهانخوار و مزدورانش را با شدیدترین حالت ممکن به خاک مالیده و به جهانیان نشان دهد که اسلام و در راس آن شیعیان با احدی شوخی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۴۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
این اراذل و اوباش چه هجومی آوردن به این صفحه برای منفی دادن.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
چرا تو هیچکدوم از این عکسها و فیلمها مأمورین نیستند؟ تا کی باید با این اراذل و اوباش اجازه داده بشه دست به این کارها بزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
من فقط کشته مرده اونایم که ماموران رأی منفی بدن، فیکای مجازی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دمت گرم دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۷:۱۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
لطفا بنزین رو گرون کنید
خیلی ارزونه
Iran (Islamic Republic of)
میلیاردر
۱۸:۲۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
انشالله به حق اقا امام زمان بنزین بشه لیتری 50هزار تومن ما مردم پولداریم میزنیم شماهاچکار میکنید تو این سرما با این موتورهای طرق داردتون البته تعدادتون خیلی کمهاااا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خدا لعنت کند اغتشاش گران و برهم زنندگان نظم و امنیت لطفا نیروهای امنیتی برخورد قاطع کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
باید مسببان این قضیه محکوم بشن. کسانی که باعث شدند کشور ملتهب بشه.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۴:۴۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
با سلام
خواهشا در مورد لغو هفتمین آزمون دستگاهای اجرایی ی کاری کنید. ما خیلی زحمت کشیدیم ول تو این شرایط میتونیم جلسه ازمون بریم.خواهشا پیگیر باشید .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ایوول بابا
چرا صدای کسی درنمیاد تو این شرایط سخته بخدا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۴۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
گناه ماه دانشجو ها چیه اینترنت را قط کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
تو ایران درس خوندن این چیزا هم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
یک پیشنهاد، چند تا از این ارازل و اوباش را زندانی کنیم و 22 بهمن همراه با پرچم اسراییل آتیش بزنیم و بگیم مرگ بر ارازل و اوباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
مگه داعشی هستیم اتیش بزنیم :/
خدا شفات بدهت
Iran (Islamic Republic of)
J
۱۸:۵۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دیوونه ی زنجیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر ابو البکر بغدادی
Iran (Islamic Republic of)
عرفان بیگی پور
۲۱:۴۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
عجب!!!
اعتراض کنی باید اتیشت بزنن؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
من حاضرم تو رو با این افکار مریضت آتیش بزنم.جات تو تیمارستانه زنجیری
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۴:۳۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
این اصلا روش درستی برای اعتراض نیست و هیچ نتیجه ای هم نخواهد داشت. کجای دنیا مردم برای اعتراض به دولت یا سیاست، جان و مال و ناموس همدیگه رو تهدید میکنن و بهش آسیب میرسونن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
روش درست؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خواهشا بگید به موتورسیکلتهای مدل 88 به پائین کارت سوخت بدن بابا مگه ما تو ژاپن هستیم که هر 10 سال موتورسیکلت باید عوض بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ربطی نداره موضوع رو عوض نکنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اقا چقدر هوا سرد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
شناس
۰۱:۱۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر انتالیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
لطفا اینترنت رو سریع درست کنید ماهاکه درس میخونیم مطالبمونو از اینترنت میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ما هم درس میخونیم ولی از اینترنت فقط فیلما و بازیامونو میگیریم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
سعی کن کتاب بیشتر استفاده کنی والا ما هم دانشجو بودیم اندازه شما از نت منبع نمیگرفتیم البه ما که میدونیم داری برا چی این حرف هارو میزنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
شما چطور با اینترنت درس میخونید ما فقط بازی انلاین بازی میکنیم
Germany
حسین
۱۹:۰۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اصلاً می‌خواد از اینترنت جهت بازی و فیلم استفاده کنه! یعنی حق این کار رو هم نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینو برای این چند نفر مینویسم که نوشتن ما هم درس میخوندیم و اینترنت بکارمون نمیومد دو دلیل داره اول اینکه ممکنه زمانی که شما درس میخوندی اینترنت مث الان نبود دوم اینکه اگر هم مث الان بوده پس بدون شما درس نمیخوندی امکان نداره کسی که داره درس میخونه در هر رشته ای نیاز به اینترنت نداشته باشه بقیه هم که نوشتن بازی میکردیم خوب اینا که اصن هیچی و من حرف این عزیز رو درک میکنم لطفا اینترنت رو درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینا بسته حمایتی گرفتن دارن میبرن خونشون
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۵۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ببندیدشون به رگبار.
قدرتش هم داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
این ها باید شناسایی دستگیر و تخلیه اطلاعاتی بشن و بگن از کی داران در داخل کشور و خارج از اون خط میگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
کاربر معترض
۱۹:۰۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
حاجی نفس ات از جای گرم بلند میشه هااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اگه میشد من هم دوست داشتم
ولی حیف..........‌‌‌.‌‌‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
حالت خوبه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
اسد
۰۱:۱۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر دانمارک
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۲:۵۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
سلام دوستان توتهرانم اینترنت نیست حتی باوای فای؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
کل کشور قط هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
در شرایطی که اغتشاش از سوی عوامل ناشناس صورت می گیرد بر گذاری آزمون استخدامی در 29 آبان درست نیست. که شاید با کوچکترین تحریکی فرزندان خانواده ها بی دلیل به هلاکت یا دسیسه فتنه دشمن شود با تغییر یک ماه میشود پیش بینی ها جهت حفظ جان و بازگشت آرامش صورت گیرد ازما گفتن بود.
شرکت در آزمون بیم جان و یا بدلیل در گیر اغتشاش شدن و خراب شدن پرونده طرف وجود دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
تاریخش عوض میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
یه عده ماموریت دارن بشینن رأی منفی بدن
میترسی نظر بدی جانم ملت تاج ندارن برو بخواب گلم انگشتت رو اذیت نکن با این رأی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.هه هه هه خندیدم بهت بی عرضه روانی
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۳۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
مگه قرار نبود نرخ کرایه تاکسی ها افزایش پیدا نکنه ؟
چرا یک هفته از گرون شدن بنزین نگذشته نرخ کرایه تاکسی ها یهو گرون شد ؟
نمیشه که هم سهمیه ی بنزین تاکسی هارو افزایش داد هم نرخ کرایه رو
اگر میخوان نرخ کرایه رو افزایش بدند حداقل سهمیه شون رو کم کنید

مردم که سر گنج نخوابیدند
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۲:۳۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
تکلیف امنیت زن و بچه مردم تو این اوضاع چیه؟ کسانی که از این آشوب ها خوشحالند اگر برای نوامیس خودشون اتفاقی میش بیاد باز هم از نا آرامی حمایت می کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
J
۱۸:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
یعنی موندم اونایی که این نظرو دیس لایک کردن فازشون چی بوده!!! مشخصه سطح شعور شون صفره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینترنت را درست کنید. معلومه که اینا مردم عادی نیستند دولت هم مقصرهست که به اینا بهانه داده. بیچاره مغازه دار و مردم عادی خیلی ضرر کردن. این ارازل را بگیرید زندانی کنید مملکت خراب کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دولت گرون کرد پولشم به مردم میده . ربطی به بهانه نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
مقصر آمریکاست که تحریم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
مقصر مزدوران امریکا در داخل است .ربطی هم به تحریم نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمد ابراهیم خانی
۱۲:۰۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
به تراب (ترامپ)
بگویید از ما مردم ایران عصبانی خواهی شد و مژدا بدم که از این عصبانیت هم خواهی مرد.
ما بن سلمان را عین نجاست و نجس میدانیم و سردمداران آل سعود این کفکش های خون که همشون به رگ ها و شریانهای اصلی ملت عربستان وصل هستند را در حکم مرتد میدانیم و اگه خدا توفیق بده اون ها را لگد مال خواهیم کرد و چند روزی چنصد نفر از عوامل اونها دارند موج سواری میکنند در ایران هنوز ما ساکت هستیم و منتظر اذن الله میباشیم که از دو لب نازنین ولی فقیه صادر بشود و هر کدوم از نمایندگان بن سلمان رو به چندین تکه مساوی تقسیم کنیم و بفرستیم خوراک سگان آل سعود بشوند که از صاحبانشون بهترند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
من موندم اونایی که منفی میدن فازشون چیه چی زدین؟ پول گرفتین یا از خارج نشین ها هستین؟
Germany
حسین
۱۹:۱۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
در جواب به ناشناس ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
از دورغ، از بد عهدی و... روزهای انتخابات چه قولهایی برای بهبود معیشت و اینترنت کشور می‌دادن، حالا چی شد اون همه وعده؟ البته که خود کرده را تدبیر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
مردم خواستار دفاع از حقشون هستن . با گران کردن بنزین و واریز کردن بسته حمایتی به اقشار کم درآمد هیچ اتفاق مثبتی توی مملکت نمی افته
Iran (Islamic Republic of)
میرزا
۱۱:۴۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اون افرادی که دست ب صدمه و تخریب اموال عمومی میزنن از معترضین نیستن، اونها دستور دارن که با این کارها، اعتراض بر حق مردم رو به حاشیه بکشونن و کسی دیگه نتونه ندای حقش رو به مسئولین برسونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
احسنت اینها نفوذی هایی هستن که از اعتراض مردم استفاده میکنن تا در این شرایط به اقتصاد مملکت صدمه بزنن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دقیقا . البته این دوست ک پاسخ دادن مثل اینکه متوجه نشدن منظوره شمارو
Germany
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
این روایت ها مربوط به چه تاریخی است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
از ماست که بر ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
باید اشوب طلب هارو تحویل ماموران بدهیم و تا میتوانیم ازشون فیلم بگیریم و بدین اطلاعات
Iran (Islamic Republic of)
محمد ابراهیم خانی
۱۱:۳۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بنده خودم شاهد بودم که دو نفر ادم نقابدار به طرف کردم شلیک کردند که در پی اون چندین نفر رقتن دنبال اونها ولی دو نقابدار دیگر که اول نقاب نداشتن ولی برای کمک به اون نقابدارها و برای پراکندن اون چند نفر که دنبال نقابدارها بودن براه افتادن ولی فورا نقاب زدن تفنگ دراوردن. اینان دست نشاندگان بن سلمان هستند که اغتشاش ایجاد میکنند مردم مواظب باشین
Iran (Islamic Republic of)
mahour
۱۴:۳۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینکه مال سریال پیکی بلایندر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
فیلم زیاد میبینی نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بااینکه نقاب داشتم خوب ‌‌شناسایی کردیاااا
Iran (Islamic Republic of)
عرفان بیگی پور
۲۱:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
فازت چیه مشتی؟
گل زدی یا کراک؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۱:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینترنت رو وصل کنید.
چیکار اینترنت دارین
ما دانشجو ها چه گناهی مرتکب شدیم . پس فردا استاد انداختمون کی پاسخگو هست
از باشگاه خبرنگاران جوان می خواهیم این موضوع رو پیگیری کنند و به اطلاع مردم فهیم ایران برسانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینترنت داخل کشور برای دسترسی به منابع داخلی وصل است و هیچ مشکلی ندارد.
Germany
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خیلی خوب جوابشو دادی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۳۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینترنت داخلی فقط به کار بانک و خبرگزاریهای داخلی میاد برای تحقیق و اطلاعات درست نیاز به اینترنت جهانی است پسر گلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
شمایی ک میگی برای دسترسی به منابع داخلی مشکلی نیست.من دانشجوی نفت امیرکبیر هستم اما رفرنس های معتبر همه خارجی هستن و معمولا منابع داخلی رو اساتید قبول ندارن.چشم بسته جواب ندیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
آفرین.برادرا اینترنت داخلی به کار ما نمیاد.بخدا ما باید کاتالوگ و ... دانلود کنیم بخونیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۱۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
با سلام / لطفا ميشه روش اعتراض را به ملت ياد دهيد و كسي هم به اين اعتراض ها توجه كند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۲۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
س.ق
۱۹:۰۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
سلام،ی هفته هیچ کسی از خونه بیرون نیاد.هیچ‌کسی سر کار نره.هیچ کسی بنزین نزنه.هیچ‌مغازه داری در مغازه نره، بچه ها مدرسه نرن .مردم اداره نرن .
احتیاج به خون و خونریزی هم نیست ، مطمئن باشید این روش خیلی بهتر جواب میده.تا آتش زدن اموال عمومی و مردم و کشت وکشتار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
. کجابریم که جواب بگیریم؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Korosh
۱۹:۴۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
درود ب شرفت
اهای اونایی ک همه چیو بلدن جواب این هموطنو بدید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دوستان به دولت و مجلس رای دادید...
الان هم در ورودی مجلس و ریاست جمهوری تجمع مسالمت آمیز کنید و خواسته هاتون را از منتخبین خودتون مطالبه کنید...
تاوان ایجاد نا امنی واغتشاش از جیب خود ما پرداخت میشه... کار بیهوده وغیر منطقی انجام ندید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ما ک میدونیم دشمن منتظر یه اشتباه از ما چرا اشتباه کنیم . بخدا ماهم خسته شدم هرروز یه شوک . خدایی بنزین لیتری سه هزار تومن گرون نیست؟ چرا نجومی قیمت میبرید بالا؟ تکلیف ادمای کم درامد چی میشه؟ بسته ی حمایتی میگن میدیم اخه مگه ما بچه هستیم ک با صدتومن و دیست تومن میخواید گولمون بزنید . بهتر نیست تصمیم درست میگرفتین ‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بنزین ارزون بشه
همه تجمعات جمع میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۱۳:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
آره بدون کارت قاچاقچی ها هم راحتتر بنزین قاچاق می کنن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۳۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
چرا بدون کارت اتفاقا باید کارتها فعال باشه تا قاچاقچی واقعی که مستقیم از پالایشگاه قاچاق میکنه شناسایی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
من هم بعضی از این اغتشاشگرها رو دیدم شبیه چاقوکش ها و اراذل و اوباش بودن که آدم اصلا قیافه شون رو ببینه میترسه و معلوم از کجا به منطقه محله ما در اصفهان اومده بودن چون همچین آدم هایی ما اونجا ندیده بودیم و مثل هجوم ملخ ها هر چی دم دست شون بود رو میشکستند و جلو می رفتن من میگم اصلا اصفهانی نبودن انگار با یه تنفری از شهر اصفهان میخواستن همه چی رو نابود کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
قاتلای بروسلی همینا بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اعلام شده اکثر دستگیر شده های بعضی شهرها مثل اصفهان غیربومی و حتی خارجی بودن
Iran (Islamic Republic of)
u
۱۰:۴۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دلیل اعتراضات معلومه " گرانی بنزین" برگرده به قیمت واقعیش همچی اروم میشه
نمیدونم چرا بجای حل مسئله صورت مسئله رو پاک میکنید
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۰:۴۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
باید یگان ویژه بیاد و همه این آشوبگرای وطن فروش رو به درک بفرسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
یکی از اهداف این تحرکات عصبانی کردن شما و دو طرفه کردن برخورد است. این نهایت آرزوی ضدانقلاب است. نباید عصبانی شد. با عقلانیت همه اینها را می توان خنثی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
من اهل کهوروئیه قسمتی از شهرستان جیرفت می باشم ماپشت این انقلاب بوده و هستیم ولی اعتراض داریم که هیچ نظارتی نیست مثلا اخبار اعلام می کند که کرایه تاکسی بالا نرود ولی تاکسی ها دو ماه قبل خودسرانه کرایه را بالا بردند اکنون هم بالا بردند و لی تاکسی رانی هیچ نظارتی ندارد ما باید چه کار کنیم که روزی باید 8000 تومان کرایه تاکسی بدهیم و درآمدی هم داریم باید صرف کرایه تاکسی شود .:پس کار تاکسی رانی چیست" ترا به خدا نظارت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
راه مردم مومن ما از راه افراد ضد انقلاب جدا است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
حالا اینا اشرارن باید جمع بشن مردم چ گناهی کردن باید بنزین و ۳ برابر بخرن اصلن جیب مردم نیستن که آیا بااین حقوق ها و گرانی از پس هزینه بنزین برمیان یاخیر
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
الآن بهترین فرست برای شناسایی این افراد مشکوکه و نباید کوتاهی بشود. اگه این یه مشت نابکار جمع شوند از خرابکاری در آینده نیز جلوگیری می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
عزیز من «فرصت» نه «فرست»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینترنت جهانی کی وصل میشه؟ بخدا بیچاره شدیم کلی از کارهامون روی زمین مونده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
وانت بدون پلاک که لاستیک پخش میکردن من توی اصفهان هم دیدم
و همه راه بندان ها و نقاط آن برنامه ریزی شده بود و هر نقطه حدوداً ۱۰ نفر راه رو در اتوبان میبستن.
شیطنت گوگل هم در نشان دادن مسدودی شهر ها در وقت قطع اینترنت جالب بود و کاملاً نشان دهنده برنامه ریزی و تحلیل آمار ترافیک شهر و نقاط حساس و دادن اطلاعات به اخلالگران بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
شما برو فعلا کار با گوگل مپو یاد بگیر بعد نظر بده
قبل از ایناهم گوگل ترافیک و... نشون میداد باهوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
چطوری نابغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
انگار یه عده از اشرار هم ماموریت دارن کامنت های مردمی که شاهد کارهای اشوبگرها بودن رو مسخره کنند و منفی بدن ، اینکه یه عده ۱۰ تا نفره چهاراه های شهر رو بسته بودن رو همه مردم اصفهان شاهد هستند و شیطنت گوگل هم در خبرگزاری ها گفته شده
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۰:۰۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
به نظرت وانتی که لاستیک واسه آتیش زدن میاره با پلاک میاد یا بدون پلاک خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۹:۵۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینترنت رو به فکرش باشید از کسب و کار موندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
چقدر لایک داری داداش
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۰۹:۴۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
شماها یی که منفی دادید و از اختشاش حمایت می کنید اصلا فکر خانواده خودتون رو کردید که ممکن است یک روز به صورت اتفاقی در این خیابانها کار داشته باشند و توسط این افراد مورد آسیب قرار بگیرند با نا امنی هیچ چیز درست نمی شه
Canada
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
فعلا شما برو ده صفحه بنویس اغتشاش که اشتباه نگی، بعدا بیا اینجا نظر بده. بی سواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینکه این ها از مردم نیستند کاملا بدیهی است ولی واقعا میخوام بدونم این مسیر قانونی برای اعتراض که بارها از زبان خبرنگار ها و عوامل دولت میشنویم دقیقا چگونه است لطفا یکی شرح بده ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
وقتی ولی فقیه داریم نیازی به اعتراض نداریم. نائب امام زمان و خود ایشان مراقب مردم ما هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
این کارها که اشتباهه ولی چرا برای گرونی بنزین همه پرسی برگزار نکردید؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۰۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
واقعا دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
طاهاشفیعی
۰۹:۲۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
برکسی پوشیده نیست که صف ملّت نجیب وشریف ایران از تعدادی عناصر خودفروخته ، که تعدادشون هم بسیار قلیل است ،جدا است...
لکن ازدستگاههای محترم امنیتی وقضائی خواهشمندیم به گونه ای با این مزاحمان آسایش عمومی برخورد شود که برایشان درس عبرت باشد وهیچ گونه رأفتی به اینان تعلق نگیرد؛بدین علت که خسته کننده است این موضوع که هر دفعه این عده ی معدود آسایش وامنیت جامعه را با توحش مثال زدنی تحت الشعاء قرار دهند...
Iran (Islamic Republic of)
مارامدافع چادرحضرت زهرا س افریده اند
۱۲:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
چقدرهم که رای منفی دادن
همون هایی که ادعادارن مااهل کوفه نیستیم
شماهاقطعا اهل کوفه هستین که خودتون رای دادین وخودتون هم پشتیبان کسانی هستید که به اسم اعتراض اشوب می کنند
Iran (Islamic Republic of)
واقع بین
۰۸:۵۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اگر به عکس نگاه کنید کاپشنشان یک جوره .
Iran (Islamic Republic of)
shahram
۰۹:۵۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اره شبیه مردم ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
و یه نابغه‌ی دیگه داریم اینجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
برادر از مردم کمک بخواهید عوامل را لو بدهند ، یا خود تا پیداکنید به والله چه مخالف کرانی بنزین و چه موافق گرانی بنزین حمایت نمیکنند از این افراد تخریبگر و عامل هرج ومرج و دزدی و غارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
برادر از مردم کمک بخواهید عوامل را لو بدهند ، یا خود تا پیداکنید به والله چه مخالف کرانی بنزین و چه موافق گرانی بنزین حمایت نمیکنند از این افراد تخریبگر و عامل هرج ومرج و دزدی و غارت
Iran (Islamic Republic of)
واقع بین
۰۸:۵۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ازشان معلومه خرابکارن .
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۷:۵۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اشد مجازات را برایه این جانی ها و خرابکاران اموال مردم ودولت را خواستاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خدا لعنتشون کنه ! نیروی انتظامی واقعا داره کم کاری میکنه بریزید همه شون رو قلع و قم کنید تا عبرت بشه برای بقیه شون
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۶:۳۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ایووی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
کلا مردم عادی که اسلحه ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینایی که منفی میدن یعنی اسلحه دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینایی که منفی میدن یا عصبشون به شدت داغونه که همه رو منفی میزنن یا خودشون از همون اغتشاشگرای مزدور غربی - عربی(سعودی) اند. شک نکن!
Iran (Islamic Republic of)
ح
۰۷:۱۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بنزین ارزون بشه
همه تجمعات جمع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
با این کاری که یه عده کردن هیچ وقت بنزین ارزون نمیشه
اشتباه کردن اخه با اتیش بازی که نمیشه اعتراض کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بله. کاملا درستهههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
تا حلا کدوم اعتراض نتیجه داده برادر من که این دفعه بخواد اثر گذار باشه
آخرین اخبار