معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از نیروی انسانی به عنوان گرانبها ترین منبع سازمان یاد کرد.

نیروی انسانی گرانبهاترین منبع سازمان برای شکوفاسازی استعدادها استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماشاالله پروین گفت: نیروی انسانی گرانبهاترین منبع سازمان برای شکوفاسازی استعداد‌ها و دستیابی مستمر به عملکرد عالی سازمان محسوب می‌شود.

او بیان کرد: اگر سازمان بخواهد حتی با برخورداری از رسالتی روشن و راهبرد‌هایی مطلوب و ساختار‌های سازمانی کارآمد و طراحی شغل مناسب، به طورکامل به هدف‌های خود دست یابد، به نیروی انسانی توانمند و مستعد نیاز خواهد داشت.

پروین افزود: برنامه‌ریزی نیروی انسانی فرایندی است که طی آن یک سازمان اطمینان می‌یابد که در راستای رسالت خود تعداد لازم افراد لایق و مستعد به طور اثربخش و کارآمد جذب شده‌اند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان اظهار داشت: برنامه‌ریزی نیروی انسانی در سازمان از آن رو مهم است که دستیابی به چندین مقصود را امکان‌پذیر می‌سازد و مهم آن است که با در نظر گرفتن بهترین منافع فرد و سازمان نیاز‌های آینده به نیروی انسانی مشخص شود و ناهمخوانی‌ها از میان برداشته شود.

پروین اظهار داشت: برنامه‌ریزی نیروی انسانی از یک سو موجب کاهش هزینه‌های سازمان شده و از سوی دیگر منجر به افزایش بهره وری در سازمان خواهد شد.

او گفت: تشکیل کمیته برنامه‌ریزی و ساماندهی نیروی انسانی، تهیه و تدوین برنامه بهینه‌سازی نیروی انسانی، اجرای برنامه‌ها و ارزیابی از برنامه‌های نیروی انسانی از مهمترین استراتژی‌های دستیابی به وضع مطلوب در سازمان می‌باشد.

انتهای پیام/ز

 

نیروی انسانی گرانبهاترین منبع سازمان است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.