وزیر نیرو فردا به استان سمنان سفر و طرح‌های پست و خطوط ۴۰۰ کیلوولت برق و پروژه آبرسانی را افتتاح می‌کند.

افتتاح ۲ طرح با حضور وزیر نیرو/ توسعه ایوانکی نیازمند تأمین زیرساخت‌هاستبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الله یحیایی سخنگوی استانداری سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر یک روزه اردکانیان، وزیر نیرو به استان سمنان، پست و خطوط ۴۰۰ کیلوولت برق ایوانکی افتتاح خواهد شد.

سخنگوی استانداری سمنان گفت: در برنامه‌ریزی به عمل آمده، وزیر نیرو ساعت هشت صبح فردا، دوشنبه، ۲۷ آبان ماه وارد ایوانکی می‌شود و سپس با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای استان سمنان و این شهر ادای احترام خواهد کرد.

یحیایی اضافه کرد: وزیر نیرو در ادامه سفر خود به استان سمنان با حضور در محل پست ۴۰۰ کیلوولت ایوانکی این پست را افتتاح می‌کند.

وی تصریح کرد: اردکانیان سپس در ساعت ۱۰ صبح طرح آب‌رسانی به ۲۰ روستای شهرستان‌های گرمسار و آرادان را به‌صورت هم‌زمان در روستای داورآباد در شهرستان آرادان افتتاح می‌کند.

سخنگوی استانداری سمنان بیان کرد: بعد از آن نیز عملیات اجرایی فاز نهایی پروژه آب‌رسانی به ۱۱ روستای دیگر این دو شهرستان با دستور وزیر نیرو آغاز خواهد شد و اردکانیان ظهر فردا، گرمسار را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

در بحث برق ایوانکی با مشکل خاصی مواجه نیستیم

حجت‌الاسلام مرتضی کشمیر، امام جمعه ایوانکی اظهار کرد: در بحث برق در بخش ایوانکی با مشکل خاصی مواجه نیستیم؛ ولی، چون ایوانکی از بخش‌های صنعتی کشور به شمار می‌رود و بحث توسعه شهرک‌های صنعتی مدنظر است، باید در این بخش هم تلاش‌های بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از کارخانه‌های ایوانکی با ظرفیت کامل فعالیت ندارند و وزارت نیرو باید پیش‌بینی توسعه این شهرک‌ها را در ایوانکی در جهت تأمین برق آن‌ها داشته باشد.

امام جمعه ایوانکی با اشاره به اینکه ظاهراً وزارت نیرو این پیش‌بینی‌ها را انجام داده است که باید عمیق‌تر باشد، تصریح کرد: نیروگاهی در ایوانکی ساخته شده است که بهره‌برداری می‌شود و توجه خاص وزارت نیرو به بخش‌های صنعتی ایوانکی ضرورت دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.