مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: ما از الان بلیط بازی های آینده خود را گرفته ایم و لغو دیدارهای لیگ هزینه بسیار سنگینی را بر دوش باشگاه ها می گذارد

قلی زاده: لغو بازی های لیگ هزینه سنگینی را بر دوش باشگاه ها می گذارد / از کادر فنی بسیار راضی هستمرسول قلی زاده مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لغو دیدار بازی امروز با تیم گیتی پسند اصفهان گفت: شورای تامین استان اصفهان دیشب به ما اعلام کرد که به احتمال بسیار زیاد این بازی لغو خواهد شد و پس از آن ما برای آن که از لغو بازی مطمئن شویم در اصفهان ماندیم تا این که امروز صبح متوجه شدیم بازی با تیم گیتی پسند به طور رسمی لغو شده است.


بیشتر بخوانید: بازی‌های لیگ برتر فوتسال لغو شد


او افزود: همان طور که می‌دانید بازی‌هایی که تیم ما در خارج از خانه برگزار می‌کند هزینه‌های زیادی را بر دوش باشگاه می‌گذارد. ما از الان بلیت بازی‌های آینده خود را که قرار است در شهر‌های دیگر بازی را گرفتیم و اگر قرار باشد دیدار‌های ما در آینده هم لغو شود هزینه سنگینی را بر دوش ما و همچنین باشگاه ها می‌گذارد.

مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم همچنین درباره زمان برگزاری بازی با تیم گیتی پسند گفت: هنوز سازمان لیگ برتر فوتسال زمان دقیقی برای این بازی اعلام نکرده است و همان طور که می‌دانید تمام دیدار‌ها به جز بازی‌های مشهد و ساوه همگی لغو شده است و به نظر من لغو بازی‌های امروز باعث می‌شود که دیدار‌های مرحله پلی آف با یک هفته تاخیر شروع شود.

رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره کارد فنی این تیم هم گفت: من از کادر فنی تیم بسیار راضی هستم. محسن حسن زاده در این فصل به همراه وحید غیاثی دستیار خود تیم بسیار خوبی ساخته اند و همان طور که سابق هم گفتم هدف اول ما در این فصل حضور در جمع ۸ تیم مرحله پلی آف است و امیدوارم که با حضور بازیکنی مثل عیلرضا وفایی که به تازگی او را به خدمت گرفته ایم بتوانیم با حضور او در مرحله پلی آف حضور داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: دیدار گیتی پسند و سوهان محمد سیما لغو شد


انتهای پیام/

اظهارات قلی زاده مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار