احتمال انصراف دانشگاه آزاد اسلامی از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد قوت گرفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال انصراف تیم‌های آسانسور سازی و پله برقی بهران، پاس تهران و رعد ستارگان ساری این بار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قصد دارند در صورت عدم موافقت با اعتراضشان، از رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کناره گیری کنند.

بنا بر این گزارش پس از انصراف تیم رعد پدافند ساری، مسئولان تیم دانشگاه آزاد معتقد هستند امتیازات دیدار‌های قبلی نماینده ساری نیز باید حذف شود که اگر این اتفاق رخ دهد تیم دانشگاه آزاد می‌تواند به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه نهایی شود تا شانس بیشتری برای رسیدن به دیدار نهایی داشته باشد.


بیشتر بخوانید:تهران میزبان مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد شد


در همین راستا علیرضا رضایی و هادی حبیبی مدیر فنی و سرمربی تیم دانشگاه آزاد اعتراض رسمی خود را در جلسه روز جمعه به دبیر فدراسیون و رئیس سازمان لیگ کشتی اعلام کردند و حالا منتظر تصمیم مسئولان فدراسیون کشتی هستند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد در صورت عدم موافقت مسئولین فدراسیون کشتی و سازمان لیگ با اعتراض دانشگاه آزاد، آن‌ها از حضور در مرحله نیمه نهایی انصراف دهند.

گفتنی است بر اساس اعلام برنامه قبلی قرار است دیدار‌های نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه برگزار شود و تیم بازار بزرگ ایران با تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و تیم‌های تا ثبت جهانی توس و اترک خراسان شمالی نیز به مصاف هم خواهند رفت تا تیم‌های پیروز راهی دیدار فینال شوند.


بیشتر بخوانید:سهرابی سرپرست خزانه داری شد/ اعضای کمیته انضباطی منصوب شدند


انتهای پیام/

احتمال انصراف یک تیم دیگر از لیگ برتر کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار