رودباری گفت: با آماده باش کامل نیرو‌های راهداری، در حال حاضر همه راه‌های استان‌ها باز و تردد در آن روان است.

 

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، محمد رودباری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات این سازمان گفت:با آماده باش کامل نیرو‌های راهداری و به کارگیری ماشین آلات راهداری زمستانی، اقدام به نمک پاشی وبرف روبی شده و در حال حاضر همه راه‌های استان‌ها باز و تردد در آن روان است.

وی افزود: در مجموع ۴۵محور شریانی دارای بارش بوده است و ۲محور مسدود شد. این در حالی است که ۱۰محور غیر شریانی دارای بارش بود و ۳محور مسدود شد که با اقدامات به موقع راهداری، همه راه‌ها در همان ساعات اولیه بازگشایی شد.

رودباری خاطر نشان کرد: در روز‌های اخیر ۳۴۶ نفر نیروی راهداری و ۲۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری مشغول انجام عملیات راهداری زمستانی بودند.

وی گفت: در ایام بارش‌ها عملیات برف روبی به طول ۸۳۵کیلومتر انجام شد و شن و نمک مصرفی، ۸۰۵ تن بوده است. این در حالی است که کمک رسانی به ۷۸دستگاه خودرو انجام شد و ۱۸مسافر در راهدارخانه‌ها اسکان داده شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مسافران خواست در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار