معاون عملیات و بازرسی سپاه گفت: قدرت موشکی و دفاعی ایران اسلامی به‌ جایی رسیده که دشمن حتی جرئت حمله نظامی ندارد.

باید با هوشیاری ایستادگی کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی استاد حسینی معاون عملیات و بازرسی سپاه، در مجمع پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار استان سمنان، ضمن بیان اینکه استکبار جهانی در منطقه و جهان به خاک ذلت نشسته است و این در حالی است که ایران اسلامی در اوج عظمت و عزت قرار دارد، ابراز کرد: قدرت موشکی، دفاعی و همچنین بازدارنده ایران اسلامی به‌جایی رسیده که دشمن حتی جرئت حمله نظامی ندارد.

او افزود: امروز آمریکا که در رأس استکبارگران جهان قرار دارد در اوج ذلت است و لذا برای بازسازی و تحکیم جایگاه سیاسی خود در منطقه و جهان ایران را به سمت میز مذاکره سوق می‌دهند.

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه موضع رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مذاکره مشخص است چرا که ایشان بار‌ها گفته‌اند ما مذاکره نمی‌کنیم، بیان کرد: برخی خودفروخته با علم به این موضع‌گیری‌های معظم‌له، هنوز داعیه مذاکره با آمریکا رادارند.

استاد حسینی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا بیهوده است، گفت: آن‌ها می‌خواهند با کشاندن ایران پای میز مذاکره غرور و ابهت ملی و انقلابی این انقلاب و نظام را در هم شکنند.

او با اشاره به اینکه آمریکا با مذاکره با ایران قصد دارد تا سقوط جایگاه جمهوری اسلامی ایران در بین کشور‌های جهان را رقم بزند، تأکید کرد: باید هوشیار بود و در برابر این استکبارگران ایستاد.

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه جایگاه باعظمت ایران اسلامی امروز به‌راحتی به دست نیامده است، ابراز کرد: برای این جایگاه و افتخاری که ایران اسلامی در طول ۴۰ سال انقلاب به دست آورده، خون‌های فراوانی داده‌شده که باید پاسدار و قدردان آن‌ها باشیم.

در این مراسم از پیشکسوتان عرصه جهاد استان سمنان تقدیر شد.

انتهای پیام/م

برگزاری مجمع پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.