محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار وزیر آموزش و پرورش گفت: همه آموزه‌های دینی برای رساندن انسان به جایگاه کرامت که بالاترین درجه انسانی محسوب می‌شود، خلق شده است و همه باید دست‌یابی به این مقام را هدف اصلی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: خدای متعال تمام ماهیت، شخصیت و اسرار وجودی انسان و مسیر دست‌یابی به سعادت و خوشبختی را در قرآن آورده است و اگر با نگاه معلمی پیامبر (ص) به قرآن نگاه کنیم، به موفقیت دست می‌یابیم.

امام جمعه قزوین با تقدیر از همکاری‌های رو به گسترش حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان بیان کرد: همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پروش استان قزوین هر روز در حال گسترش است و امیدواریم با توسعه همکاری‌ها، اتفاقات بسیار خوبی را شاهد باشیم.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش هم در این دیدار به تشریح اهداف نظام آموزشی پرداخت و گفت: در بخش اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان، آشنایی با خدا و تأثیر ایمان در زندگی در پایه‌های مختلف آموزش داده می‌شود.

او افزود: در بخش دیگری نظام آموزشی در پی آموزش سیره و روش ائمه اطهار (ع) و در بخش سوم بر آموزش قرآن به دانش آموزان تأکید شده است.

انتهای پیام/ک

دیدار محسن حاجی‌میرزایی با نماینده ولی فقیه در استان قزوین 

 

برچسب ها: امام جمعه ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار