بازی Call of Duty: Modern Warfare پرفروش‌ترین بازی سال آمریکا شد

بازی Call of Duty: Modern Warfare پس از گذشت یک ماه از عرضه توانست جانشین عنوان Madden NFL 20 شده و پرفروش‌ترین عنوان سال آمریکا شود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare پرفروش‌ترین بازی سال آمریکا شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به جرئت می‌توان گفت شرکت اکتیویژن یکی از برترین شرکت‌های سازنده عناوین رایانه‌ای است که مجموعه بسیار پرطرفدار Call of Duty را به صورت سالانه روانه بازار می‌کند و هر ساله سود بسیار بالایی را از فروش این مجموعه به دست می‌آورد. این شرکت به تازگی نیز نسخه جدیدی از این عنوان را روانه بازار کرده است که Call of Duty: Modern Warfare نام دارد و با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمر‌ها مواجه شد و در حال حاضر این عنوان یکی از بازی‌های پرفروش بازار جهانی به شمار می‌رود.

اما گروه NPD که تخصص اصلی آن‌ها روی آمار فروش بازی‌هاست، اعلام کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare توانسته است ماه اول عرضه خود به طور کامل بازار را به سمت خود جذب کند و در جایگاه اول پرفروش‌های آمریکا قرار گیرد. هرچند اعلام این خبر از سوی NPD اصلا تعجب برانگیز نیست و از این بازی همین انتظار هم می‌رفت، اما موضوع عجیب این است که عنوان Call of Duty: Modern Warfare در عرض یک ماه توانسته است پرفروش‌ترین عنوان سال ۲۰۱۹ و جانشین عنوان Madden NFL 20 در صدر فهرست پرفروش‌های آمریکا شود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare پرفروش‌ترین بازی سال آمریکا شد

عنوان دیگری که فروش حیرت انگیز و غیر قابل پیش بینی داشته، عنوان Outer Worlds است و با بازی Call of Duty: Modern Warfare در یک روز عرضه شد و توانسته است جانشین بازی NBA 2K20 شده و جایگاه دوم پرفروش‌های کشور آمریکا را از آن خود کند. جایگاه سوم جدول پرفروش‌ها نیز به بازی Luigis Mansion 3 که توسط شرکت نینتندو سوییچ ساخته شده و به صورت انحصاری برای این کنسول طراحی دارد و توانسته است سومین عنوان پرفروش سال شود.


بیشتر بخوانید: عرضه مجموعه عناوین یاکوزا برای کنسول Xbox One


پس از عناوین مذکور به ترتیب دو بازی Madden NFL 20 و NBA 2K20 در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند. در ادامه فهرست ۲۰ عنوان پرفروش سال ۲۰۱۹ در آمریکا را مشاهده کنید:

بازی Call of Duty: Modern Warfare پرفروش‌ترین بازی سال آمریکا شد

انتهای پیام/

عناوین پرفروش بازار آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار