رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: امیدواریم در جلسه فردای مجلس با دولت به راهکار خردمندانه با توجه به منافع ملی و مردم دست پیدا کرده و به تصمیم نهایی برسیم.

افزایش قیمت‌ها باید با شیب ملایم باشد که مردم ضرر نکنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ "محمدمهدی زاهدی" رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز ۲۵ آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان گفت: از مردم نیز خواهش داریم که به گونه‌ای رفتار نکنند که به ضدانقلاب فرصت بدهیم سوءاستفاده کنند و امیدواریم در جلسه فردا در مجلس شورای اسلامی با دولت به راهکار خردمندانه با توجه به منافع ملی و مردم دست پیدا کرده و به تصمیم نهایی برسیم.

 اظهار کرد: حداکثر یک ماه دیگر لایحه بودجه ۹۹ به مجلس شورای اسلامی خواهد آمد و مدیران باید مسائل مورد نظر را به ما منتقل کنند تا منعکس و پیگیری کنیم.

وی افزود: افزایش ۴۸ درصدی مالیات استان کرمان کرمان فشار جدی به بازار و صنعت است که فشار بر بازار در واقع فشار به مردم است.

زاهدی با اشاره به افزایش قیمت بنزین از روز گذشته در سطح کشور بیان کرد: جای گلایه از دولت است. درست است قانون تصویب شده، اما گفته باید افزایش قیمت‌ها با شیب ملایم باشد که مردم ضرر نکنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گفت نباید مانند نرخ ارز که آنگونه سرکوب شد که تحمل نداشت و با حالت انفجاری آزاد شد را رفتار کنیم افزود: قرار نبود افزایش قیمت بنزین اینگونه باشد و این افزایش سه برابری قیمت بنزین شوک به مردم است و از سوی دیگر حقوق ۲۰ درصد اضافه می‌شود که این شوک‌های اقتصادی تاب آوری مردم را کم می‌کند.

زاهدی گفت: درخواست داریم دولت حتما تجدیدنظر کند و مذاکرات زیادی از روز گذشته آغاز شده است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مردم نیز خواهش داریم که به گونه‌ای رفتار نکنند که به ضدانقلاب فرصت بدهیم سوءاستفاده کنند و امیدواریم در جلسه فردا در مجلس شورای اسلامی با دولت به راهکار خردمندانه با توجه به منافع ملی و مردم دست پیدا کرده و به تصمیم نهایی برسیم.

انتهای پیام/س

مردم به گونه‌ای رفتار نکنند که به ضدانقلاب فرصت سوء استفاده را بدهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۰:۴۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
قرار بود چیزی گرون نشه