مدیرکل راه و شهرسازی لرستان آخرین جزئیات طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد را اعلام کرد و گفت: این پروژه را از محل منابع و اعتبارات استانی نمی‌توان ادامه داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،رضا خالق  با اشاره به پروژه آزاد راه خرم آباد - اراک، اظهار داشت: این پروژه به طول ۱۳۴ کیلومتر در دو استان مرکزی و لرستان در حال اجرا است.

او با بیان اینکه پیشرفت کل پروژه حدود ۵۶ درصد است، عنوان کرد: در محدوده استان لرستان پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۰ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، تصریح کرد: بر اساس اعلام قرارگاه خاتم الانبیا یکی از قطعات این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد و ما بقی قطعات نیز تا سال ۹۹ افتتاح می‌شود.

خالقی در ادامه به پروژه پاویون و تطویل باند فرودگاه خرم آباد اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او با اشاره به مطالبات انباشته شده پیمانکار در این پروژه، افزود: مشکل تامین قیر برای تکمیل آسفالت باند، پاویون و ... از دیگر مشکلات این پروژه است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه ساختمان پاویون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: این پروژه را از محل منابع و اعتبارات استانی نمی‌توان ادامه داد و شرکت فرودگاه‌های کشور باید از محل منابع داخلی خود برای اجرای این پروژه کمک کند.

خالقی، بیان داشت: بر اساس قول‌هایی که به ما داده شده تا دهه فجر بخشی از این پروژه افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/پ

 

پروژه آزاد راه خرم آباد - اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.