نژادبهرام گفت: ممکن است در مناطقی از پایتخت ما در ظاهر مشکلی نداشته باشیم، اما این بدین معنا نیست که نباید به آن ورود کنیم.

نباید تنها به محله‌های آسیب پذیر توجه داشت/ ماجرای احداث دو بیمارستان در یک خیابان ۱۰ متریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در آیین گرامیداشت روز جهانی شهرسازی با اشاره به این نکته که در دور جدید فعالیت مدیریت شهری دو کارگروه تشکیل شد، اظهار کرد: یکی از کارگروه‌های تشکیل شده کارگروه شهرسازی بود که در همه شورایاری‌های محلات نیز تشکیل و در آن افراد نخبه بر اساس خرد جمعی برنامه ریزی و تصمیم گیری می‌کنند.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران ادامه داد: ما نباید تنها به محله‌های دارای آسیب اجتماعی و شهری توجه کنیم، زیرا مناطقی مانند منطقه ۵ نیز وجود دارد که در یک خیابان ۱۰ متری دو بیمارستان که خود معضلات بسیاری را ایجاد کرده وجود دارد که توانستیم با مشارکت شهروندان و همکاری مدیریت شهری اقدام‌های خوبی در آن منطقه انجام دهیم.

نژادبهرام بیان کرد: اگر در منطقه‌ای به ظاهر مشکل اجتماعی و آسیب خاصی وجود نداشته باشد ما باید در آنجا ورود کنیم و با برنامه‌ریزی‌های مشخص تغییراتی را در جهت بهبود شرایط آن ایجاد کنیم.

او با اشاره به منشور حقوق شهروندی تصریح کرد: منشور حقوق شهروندی ۴ سرفصل دارد، اما در این سرفصل‌ها به حقوق عمومی پرداخته نشده است.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران گفت: نکته اول این است که افراد تأثیرگذار در هر محله پایتخت باید بتوانند تصمیم گیری‌های مهمی داشته باشند و ما باید به این نکته توجه کنیم که زمانی اقدام‌های ما تأثیرگذار است که از خرد جمعی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
از همه مسئولان! بخاطر اینکه مجوز ساخت دو بیمارستان در خیابان 10 متری صادر کرده ام، پوزش میخواهم!
یک هموطن
آخرین اخبار