بازی Sniper Ghost Warrior: Contracts بدون بخش آنلاین عرضه خواهد شد

شرکت CI Games اعلام کرد بازی Sniper Ghost Warrior: Contracts در زمان عرضه صرفا دارای بخش آفلاین خواهد بود و بخش آنلاین این بازی پس از گذشت یک ماه عرضه خواهد شد.

بازی Sniper Ghost Warrior: Contracts بدون بخش آنلاین عرضه خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Sniper یکی از مجموعه‌های پرطرفدار رایانه‌ای است که توسط استودیو CI Games طراحی می‌شود وشرکت سازنده هرساله از فروش این بازی سود قابل توجهی را بدست می‌آورد. شرکت CI Games در حال حاضر روی نسخه جدید این مجموعه که Sniper Ghost Warrior: Contracts است کار می‌کند و تاکنون اطلاعات بسیار کمی از سوی شرکت سازنده، درباره این بازی منتشر شده است. در حال حاضر تقریبا همه‌ی عناوین بزرگ رایانه‌ای به همراه بخش چند نفره و آنلاین وارد بازار می‌شوند و گیمر‌ها می‌توانند به صورت آنلاین به رقابت با یکدیگر بپردازند، اما ظاهرا عنوان Sniper Ghost Warrior: Contracts شامل این عناوین نمی‌شود و طبق آخرین اعلام شرکت سازنده این بازی قرار نیست در هنگام عرضه داری بخش چند نفره باشد.

ظاهرا شرکت سازنده برای این بازی بخش چند نفره و آنلاین نیز طراحی کرده است، اما تاکنون هیچ تصویری از آن منتشرنشده و مشخص نیست این بخش به چه صورت و دارای چند حالت خواهد بود. همچنین این بخش چند نفره قرار است ماه آینده و پس از عرضه بازی و با عرضه بروزرسانی در دسترس کاربران قرار گیرد.

بازی Sniper Ghost Warrior: Contracts بدون بخش آنلاین عرضه خواهد شد

ظاهرا شرکت سازنده قصد دارد ابتدا خیال خود را از عرضه بازی و بخش داستانی آن راحت کرده و سپس به بخش داستانی بازی وارد شود چرا که قطعا این بازی دارای ایراداتی در زمان عرضه خواهد بود و شرکت CI Games نیز قصد دارد ابتدا مشکلات و ایراداتی که از سوی کاربران برای این بخش اعلام می‌شود را برطرف کرده و سپس وارد بخش آنلاین شود؛ از طرفی هم رفع کردن ایرادات موجود در بخش آنلاین بسیار وقت‌گیر‌تر از ایرادات بخش آفلاین بوده و این اقدام شرکت CI Games بسیار منطقی خواهد بود.


بیشتر بخوانید: عرضه مجموعه عناوین یاکوزا برای کنسول Xbox One


بازی Sniper Ghost Warrior: Contracts قرار است در ۲۲ نوامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود؛ همچنین بخش آنلاین این بازی در ماه آینده و به صورت رایگان در دسترس گیمر‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

عرضه بازی Sniper Ghost Warrior: Contracts بدون بخش چند نفره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار