در ادامه رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، پنج دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، پنج دیدار همزمان برگزار شد.

در مهمترین مسابقه از گروه J، تیم ملی ایتالیا مهمان بوسنی و هرزگوین بود که قاطعانه و با سه گل حریف را شکست داد. در دقیقه ۲۱، فرنچسکو آچربی مدافع پیش تاخته آتزوری گل نخست را به ثمر رساند. لورنزو اینسینیه در دقیقه ۳۷ گل دوم را زد و آندره آ بلوتی در دقیقه ۵۳ سومین گل مهمان را وارد دروازه ابراهیم سه هیچ دروازه بان بوسنی کرد.

رکورد شکنی ایتالیا با شکست بوسنی/آتش بازی اسپانیا در شب صعود سوئد

شاگردان مانچینی با کسب دهمین برد پیاپی خود، رکورد تاریخ ایتالیا را از حیث بیشترین برد پیاپی را شکستند و برای نخستین بار توانستند در ۱۰ بازی پیاپی پیروز شوند و رکورد ۹ پیروزی پیاپی سال ۱۹۳۹ را شکستند. آن‌ها همچنین برای نخستین بار در تاریخ فوتبال خود، شش برد پیاپی خارج از خانه را کسب کردند. لاوجوردی پوشان امشب با یک کلین شیت دیگر، در ۹ بازی از ۱۲ دیدار اخیرشان کلین شیت کرده اند.

در جدول این گروه، ایتالیا با کسب ۹ پیروزی پیاپی از ۹ مسابقه خود، با ۲۷ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول جای دارد و صعودش را از مدت‌ها قبل به مسابقات یورو قطعی کرده بود. بوسنی بحران زده هم با ۱۰ امتیاز در رتبه پنجم گروه است. ساعتی قبل هم در همین گروه، فنلاند با پیروزی مقابل لیختن اشتاین، صعودش را به جام ملت‌های اروپا، به عنوان تیم دوم این گروه، قطعی کرده بود.


بیشتر بخوانید: فنلاند برای نخستین بار یه یورو صعود کرد/ نروژ با شکست جزایر فارو امیدوار ماند


در گروه F، تیم ملی اسپانیا میزبان مالت بود که با هفت گل حریفش را در هم کوبید. آلوارو مورتا در دقیقه ۲۳، کازورلا دقیقه ۴۱، تورس دقیقه ۶۲، سارابیا دقیقه ۶۳، اولمو دقیقه ۶۹، مورنو دقیقه ۷۱ و ناواس در دقیقه ۸۶ گل‌های لاروخا را در این دیدار به ثمر رساندند. موراتا مهاجم اتلتیکو مادرید با گلزنی در این دیدار، برای نخستین بار در دوران حرقه‌ای خود، موفق شد در هفت بازی پیاپی (تیم ملی و باشگاهی) گلزنی کند. همچنین برای نخستین بار در تاریخ تیم ملی اسپانیا، هفت بازیکن مختلف برای این تیم در یک بازی موفق به گلزنی شدند.

رکورد شکنی ایتالیا با شکست بوسنی/آتش بازی اسپانیا در شب صعود سوئد

در دیگر مسابقه این گروه، تیم ملی سوئد مهمان رومانی بود که با نتیجه دو بر صفر از سد میزبانش عبور کرد. مارکوس برگ در دقیقه ۱۸ و رابین کواسون در دقیقه ۳۴ گل‌های سوئد را در این مسابقه زدند.

در جدول این گروه، اسپانیای از پیش صعود کرده با ۲۳ امتیاز صدرنشین است و تیم ملی سوئد با پیروزی در دیدار امشبش، صعودش را به مسابقات یورو ۲۰۲۰، قطعی کرد و با ۱۸ امتیاز در رتبه دوم گروه جای دارد. رومانی هم با ۱۴ امتیاز سوم است.

در گروه D نیز، دانمارک با شش گل مهمانش جبل الطارق را شکست داد و سوئیس با یک گل از سد مهمانش گرجستان گذشت. در این گروه هم، دانمارک با ۱۵ امتیاز صدرنشین است و بیشترین بخت را برای صعود دارد. سوئیس نیز با ۱۴ امتیاز در رتبه دوم است. ایرلند ۱۲ امتیازی هم در این گروه سوم است و همچنان شانس صعود دارد.


بیشتر بخوانید: 

پیروزی پرتغال در شب هت تریک رونالدو/ جشنواره گل انگلیس مقابل مونته‌نگرو


انتهای پیام/

نتایج مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار