مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی فارس از برگزاری اردو‌های جهادی، اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و نمایشگاه اقتصادی مقاومتی به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شکرالله مسکویی گفت: هفته بسیج امسال همزمان با ۴۰ سالگی تشکیل بسیج و ۱۹ سالگی بسیج سازندگی است و در این هفته برنامه‌های مختلف و ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

او افزود: برگزاری اردو‌های جهادی در بازه‌های زمانی مختلف ۳ روزه و ۷ روزه از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است که در سطح نواحی و شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

مسکویی همچنین از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با همکاری دیگر اقشار بسیج در این ایام خبر داد.

او با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج سازندگی در بعد اقتصاد مقاومتی است، بیان کرد: در این ایام همچنین نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی با هدف معرفی فعالان این عرصه و تشویق دیگران به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی برپا می‌شود.

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس همچنین به فعالیت بسیجیان در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در زمینه تعمیرات تمامی تعهدات انجام شده و در زمینه احداث منازل نیز با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد در حال انجام است.

مسکویی با بیان اینکه قرار است ۵۰ واحد مسکونی در منطقه شعیبیه خوزستان احداث شود، افزود: بخشی از کار انجام شده و تلاش می‌شود تا دهه فجر این منازل به ساکنان منطقه تحویل داده شود.
انتهای پیام/م

ارائه خدمات بهداشتی در نقاط محروم فارس

برچسب ها: بسیج ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار