شهردار مشهد گفت: ما محکوم به پیگیری امر توسعه در سطح شهر هستیم.

محکوم به پیگیری امر توسعه هستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد رضا کلائی شهردار مشهد در نشست با روسای کمیسیون شهرسازی و معماری شورا‌های کلانشهر‌ها و استان‌های کشور گفت: در حوزه حقوق عمومی، حقوق شهر‌ها و شهروندان شاید کمتر کسی باشد که قائل به این نباشد که ما محکوم به پیگیری امر توسعه هستیم.

او تصریح کرد: اگر این تعریف از توسعه را بپذیریم که توسعه عبارت است از؛ فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای شکوفایی استعداد‌ها طبیعتا به اندازه استعداد‌های متنوع و مسیر‌هایی که برای شکوفایی آن‌ها است فرصت برای توسعه نیز میسر خواهد بود.

شهردار مشهد گفت: شاید آن حق اصلی که شهر‌ها و شهروندان بر گردن تصمیم گیرندگان تدبیر حوزه شهر دارند، این است که فرصت‌های توسعه را از آن‌ها نگیرند و به اندازه همین تنوعی که در زمینه‌های شکوفایی استعداد‌ها است زمینه را برای شکوفایی این استعداد‌ها آماده کنند.

کلائی افزود: خوشبختانه استعداد‌های زیادی در سطح شهر‌ها داریم و زمینه کار برای شکوفایی این استعداد‌ها نیز فراوان است، بنابراین بهتر است به خودمان متذکر شویم که به اندازه فرصت‌هایی که دراختیار داریم زمینه‌ها و ملزومات را برای شکوفایی استعداد‌ها به منظور دست یابی به توسعه پیگیری کنیم.
 
انتهای پیام// ز.م
 

نشست روسای کمیسیون شهرسازی و معماری شورا‌های کلانشهر‌ها و استان‌های کشور در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.