خط ریلی گردشگری تهران- کاشان با عنوان قطار گردشگری کاشان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت اله ناصحی پور، معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی کاشان، گفت: قطار گردشگری کاشان نخستین حرکت خود را ۲۳ آبان جاری از تهران به کاشان با استقبال از گردشگران ویژه آن داشت.

او، تصریح کرد: این قطار با ظرفیت ۳۰۰ نفر صندلی به مقصد گردشگری کاشان هر پنجشنبه از تهران حرکت می‌کند و پس از تور یک روزه بازدید از جاذبه‌های تاریخی وطبیعی منطقه فرهنگی کاشان به مقصد تهران باز می‌گردد.

به گفته معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی کاشان، تعداد ۱۵۰ نفر از مسافران وخبرنگاران حاضر در این تور و قطاراز خانه‌های تاریخی بروجردی، طباطبایی وحمام سلطان امیر احمد ومجموعه جهانی باغ فین بازدید کردند.

ناصحی پور، همچنین حضور در کویر را از برنامه‌ی از قبل طراحی شده این تور دانست و اظ‌ها امیدواری کرد در آینده با تداوم این تور برنامه ریزی برای بازدید از سایر جاذبه‌های گردشگری منطقه فرهنگی کاشان با هماهنگی شرکت مجری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او، اجرای برنامه افتتاحیه اولین قطار ویژه گردشگری تهران به کاشان را با میزبانی راه آهن جمهوری اسلامی، حضور فرماندر ویژه کاشان، مسئولین اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی این شهرستان و دیگر مسئولین ادارات آن یادآور شد و گفت: اجرای تور یک روزه گردشگری کاشان را یک شرکت خصوصی گردشگری برگزار می‌کند.

به گفته او، با ارتقاء وبهبود وضعیت حمل ونقل ریلی وزمینی وهوایی کاشان و اجرای تور‌های مشابه توسط حمل ونقل ریلی به عنوان یکی از زیر ساخت‌های صنعت گردشگری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/م

راه اندازی تور گردشگری یک روزه خط ریلی تهران کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.