هواداران منچستر یونایتد اعتقاد دارند، سرمربی نروژی تیمشان باید از تصمیمش برای جذب بازیکن دورتموند صرف نظر کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جیدون سانچو در سال ۲۰۱۷ از منچستر سیتی به دورتموند پیوست و اکنون به یکی از بازیکنان اصلی این تیم تبدیل شده است.

با وجود این که باشگاه دورتموند برای انتقال مهاجم انگلیسی به تیم دیگر، مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو درخواست کرده، شیاطین سرخ همچنان به دنبال جذب این بازیکن هستند، اما هواداران منچستر یونایتد با انتقاد از تصمیم سولسشیر، جذب سانچو را انتقالی بی حاصل برای تیمشان توصیف کردند.

برخی از هواداران اعتقاد دارند سانچو بهتر از دنیل جیمز که هم اکنون برای منچستر یونایتد بازی می‌کند نیست و برخی دیگر در کنایه‌ای خطاب به مسئولان باشگاه گفتند که پول‌های باشگاه می‌تواند در جا‌های بهتری هزینه شود.


بیشتر بخوانید: پیروزی منچستریونایتد مقابل یاران جهانبخش/ گرگ‌ها با شکست استون ویلا به رتبه هشتم رسیدند


یکی دیگر از هواداران منچستر یونایتد به جای خرید سانچو خواستار جذب کای هاوارتز و جیمز مدیسون شد.

جیمز و سانچو در این فصل ۳ گل به ثمر رساندند با این تفاوت که ستاره ۱۹ ساله دورتموند ۳ بازی کمتر از جیمز به میدان رفته است.

سانچو که در جریان پیروزی ۰_۷ شب گذشته تیم ملی کشورش برابر مونته نگرو پایه گذار یکی از گل‌ها بود، نتوانست گل‌های ملی خود را افزایش دهد، اما ستاره ولزی که ۲ گل ملی در کارنامه دارد امیدوار است در بازی فردا برابر آذربایجان آمار گل‌های گلی خود را افزایش دهد.

انتهای پیام/

نارضایتی هواداران منچستر یونایتد از جذب سانچو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار