نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت:طی ماه‌های گذشته مبارزه با مفاسد اقتصادی از سوی قوه قضائیه در جامعه آغاز شده و قدم‌های مثبتی در این خصوص برداشته شده است.

مبارزه با مفاسد اقتصادی از سوی قوه قضائیه، امید را در جامعه افزایش داده استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان,
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زنجان گفت:طی ماه‌های گذشته مبارزه با مفاسد اقتصادی از سوی قوه قضائیه در جامعه آغاز شده و قدم‌های مثبتی در این خصوص برداشته شده است.
 
او اظهار داشت: بر این اساس این اقدامات امیدواری زیادی را در جامعه ایجاد کرده است.

او به ۲۴ آبان سالروز تاسیس دولت مستقل فلسطین اشاره کرد و گفت: روز گذشته و به مناسبت هفته وحدت به مدت سه روز از ۶۰ کشور دانشمندان، رجال دینی، سیاسی گرد هم آمدند که موضوع بحث امسال فلسطین بود.

او در ادامه به ۲۶ آبان روز کتاب و کتابخوانیاشاره کرد و گفت: در این ارتباط نیز رهبری نگرانی و دغدغه خود را اعلام کردند و به این مهم اشاره داشتند که امروز کتابخوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی بلکه واجب دینی محسوب می‌شود و برای یک ملت خسارتی بزرگ است که افراد آن با کتاب و کتابخوانی سر وکار نداشته باشند.

او اضافه کرد: در این ارتباط آمار‌هایی اعلام می‌شود که مشغله زندگی موجب شده از مسائل اصلی دور شویم و این در حالی است که در پنج آیه اول سوره علق که بر پیامبر نازل شد به موارد علم، کتاب، قرائت، تعلیم و تعلم و مبارزه با جهل تاکید شده است.

امام جمعه زنجان ادامه داد: ۲۶ آبان از جمله روز‌های افتخار آمیز کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس است که سوسنگرد به عنوان یکی از شهر‌های مقاوم این دوران پس از یک سال از محاصره دشمن آزاد شد.
 
انتهای پیام/ا
برچسب ها: نماز جمعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.