کارت‌های معطله سوخت تا ساعت ۱۶ امروز جمعه ۲۴ آبان ۹۸ در باجه‌های منتخب پست آماده تحویل است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بنا بر اعلام مهدی مقصودی مجری طرح کارت سوخت پس، کارت‌های معطله سوخت تا ساعت ۱۶ امروز جمعه ۲۴ آبان ۹۸ در باجه‌های منتخب پست آماده تحویل است.

مقصودی در این باره گفت: با توجه به اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره سهمیه بندی بنزین، همه باجه‌های پستی سراسر کشور امروز جمعه ۲۴ آبان ۹۸ تا ساعت ۱۶ آماده تحویل کارت‌های معطله سوخت هستند و آمادگی اضافه کردن این ساعت کاری را هم داریم.

او افزود: در روز‌های غیرتعطیل هم تا ساعت ۱۸ این کارت‌ها ارائه می‌شود.

مقصودی از مالکان کارت‌های سوخت خواست: برای دریافت کارت سوخت خود کارت شناسایی خودرو و مالک کارت را به همراه داشته باشند.

او اضافه کرد: هم اکنون نزدیک به ۷۲۰ هزار کارت سوخت معطله در باجه‌های پستی سراسر کشور نگهداری می‌شود.

مقصودی افزود: صاحبان کارت سوخت برای اطلاع از باجه‌ای که کارتشان نگهداری می‌شود باید به سایت شرکت ملی پست ایران مراجعه کنند و پس از وارد کردن شماره خودرو و دریافت شماره مرسوله از باجه محل نگهداری کارت خود مطلع شوند.

او گفت: کسانی هم که نشانی شان تغییر کرده است و قصد دارند کارت شان به نشانی جدید ارسال شود، می‌توانند به نزدیک‌ترین باجه پستی محل سکونت خود مراجعه و با پرداخت شش هزار و ۸۰۰ تومان هزینه پستی، نشانی جدید خود را ارائه کنند تا کارت برایشان ارسال شود.

مقصودی ادامه داد: ۱۰ هزار تومان هم برای دریافت کارت سوخت باید پرداخت شود که البته این مبلغ متعلق به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.

انتهای پیام/ف

کارت‌های معطله سوخت در باجه‌های منتخب پست آماده تحویل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار