معرفی رسمی Desire 19s اچ‌تی‌سی با دوربین سه‌گانه + تصاویر

تلفن هوشمند جدید اچ‌تی‌سی Desire 19s با تجهیز به دوربین سه‌گانه رونمایی شد.

معرفی رسمی Desire 19s اچ‌تی‌سی با دوربین سه‌گانه +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه قبل، شرکت اچ‌تی‌سی گوشی جدید مبتنی بر بلاک‌چین خود را با نام Exodus 1s معرفی کرد و حالا این شرکت صاحب نام دوباره به سمت گوشی‌های هوشمند مرسوم حال حاضر جهان حرکت می‌کند. اچ‌تی‌سی گوشی جدیدی به نام Desire 19s معرفی کرده است که با آن بتواند به بازار گوشی‌های هوشمند بازگردد. این گوشی در حال حاضر در کشور تایوان قابل خریداری است و قرار است در این کشور جایگزین گوشی Desire 12s شود.


بیشتر بخوانید: بازگشت اچ‌تی‌سی به روزهای اوج خود با فناوری واقعیت مجازی


در جلوی این دستگاه یک نمایشگر به اندازه ۶.۲ اینچ تعبیه شده است که دارای رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۱۹:۹ است. در قسمت بالای این نمایشگر یک ناچ قطره‌ای وجود دارد که محل قرارگیری دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی است. از لحاظ بدنه، Desire 19s بدنه‌ای صاف و صیقلی دارد و جنس این بدنه از شیشه است. در سمت چپ قسمت بالای این گوشی هوشمند یک دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که کیفیت هر دوربین آن به ترتیب، ۱۳، ۵ و ۵ مگاپیکسل است.

معرفی رسمی Desire 19s اچ‌تی‌سی با دوربین سه‌گانه +تصاویر

در لایه زیرین این گوشی جدید، اما یک چیپست پردازنده Helio P22 مدیاتک وجود دارد که با حافظه رم ۳ گیگابایتی جفت شده و حافظه داخلی دستگاه دارای ظرفیت ۳۲ گیگابایت است. حافظه داخلی دستگاه می‌تواند از طریق قرار دادن یک حافظه جانبی گسترش یابد. Desire 19s به صورت پیش‌فرض دارای سیستم عامل اندروید ۹ پای است و با رابط کاربری اختصاصی اچ‌تی‌سی، Sense UI کار می‌کند. باطری این دستگاه دارای ظرفیت ۳۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع ۱۰ واتی با اتصال از طریق USB-C پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات داخلی این دستگاه هم می‌توان به فناوری NFC و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

اچ‌تی‌سی Desire 19s در حال حاضر در رنگ‌های آبی و مشکی در دسترس است و با قیمت ۱۹۵ دلار در کشور تایوان به فروش می‌رسد، اما هنوز درباره دسترسی بین‌المللی به این گوشی هیچ صحبتی نشده است.

انتهای پیام/

گوشی جدید اچ‌تی‌سی معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار