جمال فرخ‌زاده گفت: با هدف کاهش خاموشی‌های ناخواسته فیدر سرکویر، عملیات اصلاح و بهینه‌سازی شبکه ۲۰ کیلوولت منطقه طرود انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جمال فرخ‌زاده مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: در قالب رزمایش خدمت متعالی با هدف کاهش خاموشی‌های ناخواسته فیدر برق سرکویر، عملیات اصلاح و بهینه‌سازی شبکه ۲۰ کیلوولت منطقه دهستان طرود شهرستان شاهرود انجام شد.

او افزود: در قالب رزمایش خدمت متعالی و با حضور ۴۵ نفر از استادکاران، سیمبانان و اکیپ اتفاقات و نیرو‌های پشتیبانی برق شاهرود، دامغان و بسطام، این طرح جهادی ضربتی به انجام رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با اشاره به این‌که در این رزمایش، ۲۰ هزار متر شبکه فشار متوسط فیدر سرکویر سرویس و آچارکشی شده است تصریح: اصلاح ارتباط و تعویض ۲۱ کلمپ، نصب ۴۹ عدد مقره و ۶۳ میله مقره و دایر کردن ۱۳ عدد کنسول، بازدید و آچارکشی ۲۰۰ اصله پایه و ۶۰۰ مورد اصلی شبکه و نصب یک دستگاه قطع کننده خطوط برق‌رسانی سکسیونر توسط اکیپ‌های فنی و تخصصی عملیاتی شده است.

فرخ‌زاده اضافه کرد: در این برنامه، هشت اکیپ با بهره‌گیری از هفت خودروی عملیاتی و یک دستگاه جرثقیل و با حجم کاری ۳۶۰ نفرساعت، کلیه اقدامات موردنظر را به اجرا درآورده‌اند.

او تصریح کرد: این رزمایش ظرف هشت ساعت انجام شده و چنانچه فعالیت‌های موردنظر توسط یک اکیپ و طبق روال عادی صورت پذیرد، حدود ۱۲ روز کاری فرصت نیاز دارد و با تجمیع امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، در کمترین زمان ممکن، سناریوی برنامه‌ریزی‌شده اجرایی شده و رضایت‌مندی مشترکان را در برخواهد داشت.

انتهای پیام / ر

جزئیات اصلاح فیدر برق سرکویر در منطقه طرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار