فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت:پیگیر موضوع آزادی مرزبانان ربوده شده توسط تروریستها خواهیم بود.

پیگیر موضوع آزادی مرزبانان ربوده شده هستیم/خون شهدای وحدت موجب انسجام میان مردم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه "دهمین یادواره شهدای وحدت" در مشهد طی گفتگو با خبرنگاران به تداوم تلاش‌ها و اقدامات برای آزادی دو مرزبان ایرانی از چنگ تروریست‌ها اشاره کرد و گفت: مرتب در حال پیگیری این موضوع هستیم.

او ادامه داد: دیروز هم از مسئولان ارتش پاکستان که با فرمانده قرارگاه قدس ملاقات داشتند درخواست همکاری کردیم تا هرچه زودتر دو مرزبان جمهوری اسلامی ایران از دست عناصر تروریست رها شوند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: آزادی مرزبانان ربوده شده به تلاش بیشتر برادران در پاکستان بازمی‌گردد.

سردار پاکپور به یادواره شهدای وحدت اشاره کرد و افزود: خون شهدای وحدت موجب انسجام و وحدت بیشتر مردم در سیستان و بلوچستان و جنوب شرق کشور شده است.

او تصریح کرد: شهید سردار شوشتری، وحدت را پایه نهاد و از نخستین روزی که فرماندهی قرارگاه قدس را در منطقه سیستان و بلوچستان برعهده گرفت برای تعمیق هرچه بیشتر وحدت شیعه و سنی تلاش بسیاری کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در کنار اقدامات عملیاتی شهید شوشتری، خدمات آن شهید والامقام در مدت کوتاه حضورش در بخش جنوبی سیستان و بلوچستان که هموطنان اهل‌سنت در آنجا سکونت دارند به اندازه چندین سال خدمت بوده است.

سردار پاکپور افزود: اگر دشمنان می‌توانستند وحدت را بر هم زنند، در همان روزی که سردار شوشتری به شهادت رسید به هدف شومشان می‌رسیدند، اما دیدیم که وحدت هوطنان شیعه و سنی بیش از پیش و منسجم‌تراز گذشته شده است.

سرتیب رجبعلی محمدزاده و سرلشکر نورعلی شوشتری ۲۶ مهر ماه ۱۳۸۸ هنگام حضور در همایش وحدت که در شهر سرباز استان سیستان و بلوچستان برگزار شده بود با اقدام تروریستی عوامل مزدور استکبار و دشمنان اسلام و وحدت مسلمانان، به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

همچنین در همایش یادواره شهدای وحدت در محل مجتمع آیه‌های مشهد با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خانواده سرداران شهید شوشتری و محمدزاده تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

آزادی مرزبانان ربوده شده در گرو تلاش کشور پاکستان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.