بسته خبر ورزشی ۲۳ آبان ماه را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: مصطفی دامادی کشتی گیری شهرستان طبس که در رقابت‌های قهرمانی کشور در شهرستان بیرجند شرکت کرده بود و عنوان پنجمی کسب کرد، از سوی فدراسیون کشتی مجوز حضور در رقابت‌های انتخابی جام بین المللی تختی را به دست آورد تا کشتی طبس هم در این دوره از رقابت‌های مهم نماینده داشته باشد.

قضاوت داوران فوتبال خراسان جنوبی در لیگ یک امید کشور

قهوه چی رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: دانیال توسلی و جلیل مهرآور داوران فوتبال استان در رقابت‌های لیگ دسته یک امید کشور سوت خواهند زد.

او افزود: داوران فوتبال استان قضاوت بین دو تیم فولاد یزد و برق شیراز که جمعه بیست و چهارم آبان ماه سال جاری به میزبانی استادیوم کارگران یزد برگزار خواهدشد، را سوت خواهند زد.

اعزام تیم رولبال اونیک دختران خراسان جنوبی به لیگ برتر کشور

درکی مربی تیم رولبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: تیم رولبال اونیک دختران استان به رقابت های لیگ برتر کشور اعزام شد.

او افزود: این دوره از رقابت ها از بیست و سوم آبان ماه سال جاری لغایت بیست و ششم آبان ماه سال جاری به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.