فراری رم، شاهکار جدید شرکت ایتالیایی

شرکت فراری خودرویی زیبا و عجیب خود را به نام Ferrari Roma را معرفی می‌کند.

تحقق رویای فراری با معرفی خودروی Ferrari Romaبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تولید چند اتومبیل و نامگذاری مدل‌های مختلفی از خودرو‌های فراری به نام شهر‌های باستانی ایتالیا حالا فراری به نوعی رویای خود را محقق کرده و خودروی Ferrari Roma را که به اسم شهر رم نامیده شده است معرفی می‌کند. فراری این خودرو را ادای احترامی به خودرو شهر رم پایتخت ایتالیا دانسته است.


بیشتر بخوانید:  انتشار تصاویر از شاسی‌بلند جدید هوندا


با اینکه خودروی Ferrari Roma دارای نمایی مدرن و مفهومی است، اما مهندسان فراری برای طراحی این از یکی از مدل‌های قبلی این شرکت الگوبرداری کرده‌اند. این اتومبیل جذاب و دوست‌داشتنی فراری از لحاظ فنی نیز خودرویی قدرتمند محسوب می‌شود. فراری رم تنها در مدت ۳.۴ ثانیه از لحظه شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در ۹.۳ ثانیه به طرز شگفت‌انگیزی به سرعت ۲۰۰ کیومتر بر ساعت می‌رسد.

تحقق رویای فراری با معرفی خودروی Ferrari Roma

فراری Roma، خودروی زیبا و پرقدرت ایتالیایی

فراری تلاش کرده است در طراحی این خودرو ضمن حفظ اصالت اتومبیل‌های این شرکت مدلی ویژه و آیرودینامیک را به وجود بیاورد. به عنوان مثال اگر از جلو خودرو به آن نگاه کنیم به سرعت به یاد لباس‌های جگنجویان باستانی رم یا همان گلادیاتور‌ها می‌افتید. شهر رم از تاریخچه‌ای بسیار طولانی برخوردار است و هزاران سال پیش از پیدایش بسیاری از کشور‌های اروپایی مردم رم بر قسمت وسیعی از اروپا حکومت می‌کردند.

تحقق رویای فراری با معرفی خودروی Ferrari Roma

فراری همواره در جهان با خودرو‌های لوکس و پرقدرت خود شناخته می‌شود و مشتریان خاص خود را دارد. محبوبیت اتومبیل‌های این شرکت ایتالیایی بین طرفداران آن به حدی است که بیشتر مدل‌های تولیدی پیش از تحویل، خریداری شده و در واقع فراری آن‌ها را پیش فروش می‌کنند. بدون شک خودروی Ferrari Roma نیز مانند اتومبیل‌های گذشته فراری توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند.

تحقق رویای فراری با معرفی خودروی Ferrari Roma

کنسول مرکزی در داخل کابین دارای امکانات متنوعی و پیشرفته دیجیتال است و تمام ویژگی‌های خودرو را به سهولت در اختیار راننده و دیگر سرنشین خودرو قرار می‌کند.

انتهای پیام/

خودرو جذاب فراری روما به زودی معرفی می‌‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار