عضو ارشد دفتر سیاسی حماس گفت: کشورهای اسلامی باید با وحدت و یکپارچگی در برابر مخالفان اسلام ایستادگی کنیم.

امت اسلامی با وحدت می‌توانند در برابر دشمنان بایستندبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ عزت الرشق عضو ارشد دفتر سیاسی حماس در سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی گفت: امت اسلامی با وحدت و یکپارچگی می‌توانند در برابر توطئه‌های دشمن متحد و پشتیبان ملت فلسطین باشند.

او با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) ادامه داد: امت اسلامی باید همواره پشت یکدیگر باشند، مردم فلسطین با مقاومت در غزه مقابل حمله دشمنان بودند، اما به لطف خداوند توانستیم دستاورد‌های بسیار خوبی به دست آوریم.

عضو ارشد دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: دشمنان اسلام، رژیم صهیونسیتی مردم ما را به شهادت رساندند، ما با پایداری در داخل سرزمین‌های فلسطینی می‌توانیم دشمن را از بین ببریم و مسلما پیروزی از آن ماست.

او اضافه کرد: امروز در شهر قدس و بیت المقدس با جنایت‌های اسرائیل مواجه هستیم. آنها به دنبال این هستند که مردم ما را از بین ببرند.

الرشق تاکید کرد: دشمنان اسلام می‌خواهند هویت اسلام را از بین ببرند، اما باید اعلام کنیم که مردم ما با وحدت و یکدلی می‌توانند در برابر دشمنان بایستند به شرطی که مردم و امت اسلامی کمک کنند.

عضو ارشد دفتر سیاسی حماس گفت: امروز شاهد نمونه‌های بسیار پویای مقاومت هستیم. فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی با تمام وجود در برابر اسرائیل می‌ایستادند.

الرشق در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: امروز جنبش حماس به دنبال برگزاری انتخابات است، تا آینده مردم را به خوبی رقم بزند، ابتدا انتخابات پارلمانی داریم و سپس انتخابات ریاست دولت خودگردان خواهد بود.

عضو ارشد دفتر سیاسی حماس گفت: همه فلسطینی‌ها  به دنبال آن هستند تا حقوق مشروع خود را زنده و در غزه مقاومت کنند؛ معامله قرن دستپخت اسرائیلی آمریکایی است که متاسفانه برخی از رژیم های مرتجع عرب در کنار آنها هستند.

او ادامه داد: همه مردم فلسطین معتقدند که معامله قرن توطئه بزرگی است که باید از بین برود، مقاومت و پایداری بزرگترین دستاورد مردم ماست که ضامن احقاق حقوق همه ماست.

الرشق تاکید کرد: امروز همواره وحدت میان مسلمانان می‌تواند یک راز حقیقی برای مسلمانان و حمایت از فلسطین باشد، حمایت‌ها پشتیبانی از فلسطین می‌تواند تمامیت ارضی فلسطین را برگرداند، بدانید که قدس به عنوان اولین و آخرین پایتخت فلسطین است.

الرشق در پایان  اظهار کرد: از خداوند می‌خواهیم به برکت وحدت میان امت اسلامی شاهد دستاورد‌های بیشتری باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار