برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه با مراسم غبارروبی مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آنان آغاز شد.

برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در ایلام آغاز شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,  مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام بهشت رضا (ع) شهر ایلام با حضور عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و «مراد جلیلیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی و جمعی از کتابداران با نثار گل و قرائت فاتحه برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام بابیان اینکه شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دین بزرگی بر گردن همه آحاد مردم و مسئولان دارند، گفت: آغاز برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی با میثاق و تجدیدعهد با آرمان‌های بزرگ شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حسن مطلع برنامه‌های این هفته است.

جلیلیان اضافه کرد: در این روز و با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمان‌های بزرگ امام راحل و شهدا تجدیدعهد کرده و عهد می‌بندیم که در برابر مسئولیتی که داریم درراه آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی بیش از گذشته گام برداشته و به وظایف خود در حوزه‌های فرهنگی به‌ویژه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی عمل کنیم.

او بابیان اینکه در هفته کتاب و کتاب‌خوانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برنامه‌های متنوعی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه برگزار می‌کنند، ادامه داد: بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی در هفته کتاب و کتاب‌خوانی با شعار محوری «حال خوش خواندن» در استان ایلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

آغاز برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.