بسیاری از نامداران رشته وزنه برداری در جلسه شورای مشورتی این فدراسیون شرکت نکردند.

//ماجرای جلسه جنجالی در فدراسیون وزنه برداریبه گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، طی هفته جاری فدراسیون وزنه برداری پس از حاشیه‌های فراوان و انتقاداتی زیادی که از سوی بسیاری از پیشکسوتان نامدار این رشته احساس می‌کرد تصمیم به برگزاری جلسه‌ای تحت عنوان جلسه شورای عالی مشورتی گرفت.  

اما برخی از نامداران رشته وزنه برداری که حاضر به شرکت در این جلسه نشدند بحث دعوت شدن خود در پیام رسان واتساپ را موضوعی برای دلخوری و نیامدن به جلسه روز سه شنبه عنوان کردند که با پیگیری‌های ما مشخص شد فدراسیون وزنه برداری علاوه بر ارسال نامه رسمی به اداره کل ورزش و جوانان برخی از این نامداران در استان‌های خود، رونوشتی از این نامه‌ها را برای هیئت‌های استانی وزنه برداری این افراد ارسال کرده است.

طبق شنیده‌ها از فدراسیون  تماس ها و پیام هایی به حسین توکلی و بهداد سلیمی نیز داده شده اما بهداد نیز به علت حضور در مجارستان برای شرکت در دوره‌های مربیگری قادر به شرکت در این جلسه نبوده است.

اما موضوع دیگری که ایجاد حاشیه کرده و باعث دلخوری افرادی همچون سجاد انوشیروانی شده، ارسال پیام دعوت به او در واتساپ بوده است که البته این پیام، پس از ارسال نامه‌های رسمی به او ارسال شده است. دبیرخانه فدراسیون وزنه برداری نیز دوباره تماسی برای حضور در این جلسه با افراد نامدار این رشته انجام داده است.


بیشتر بخوانید: مدال‌آوری پدر و دختر وزنه‌بردار به کمیته انضباطی کشید/ شیخ الاسلامی احضار شد


گویا  اختلافاتی که بین این افراد با فدراسیون وزنه برداری وجود دارد، باعث شده تا مدال آوران سال‌های گذشته رشته وزنه برداری قید حضور در جلسه شورای مشورتی فدراسیون را بزنند. البته محمد نصیری و برخی دیگر از پیشکسوتان وزنه برداری و تعدادی از روسای هیئت‌های استانی روز سه شنبه در محل برگزاری این جلسه حاضر بودند.

انتهای پیام/

شرکت نکردن نامداران رشته وزنه برداری در جلسه شورای مشورتی فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار