آیت الله نوری همدانی با تاکید بر ضرورت شدت برخورد با فساد گفت: اقدامات رئیس دستگاه قضا روح امید را در جامعه زنده کرد.

ضرورت برخورد جدی با مسئله فساد/امروز بهبود معیشت مردم باید در اولویت باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید شامگاه دیروز در دیدار رئیس سازمان و دادستان‌ های قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به میلاد پیامبراکرم(ص) وامام صادق(ع) یکی از فلسفه‌های رسالت انبیاء را برقراری قسط وعدل دانست  وافزود: ایجاداین انقلاب برای این نبود که عده‌ای بروند وعده دیگر بیایند بلکه هدف تغییر فرهنگ و ایجاد عدالت بود و بایدهمه برای برقراری این موضوع تلاش کنیم.

او ادامه داد:این انقلاب ثمرات وبرکات فراوانی داشت و دارد و مردم بدانند روز به روز این انقلاب در حال پیشرفت است و هر کس در هرمقام و موقعیتی که باشد ولی بخواهد مردم رابا القای مسائلی ناامید کند، خیانت مرتکب شده است.


این مرجع تقلید با بیان این که  اصل انقلاب ونظام، اسلام و ولایت فقیه و مردم است،عنوان کرد: مسئولان باید با هم هم وحدت داشته باشند،اختلافات را به مردم نکشانند،باید  باید از درد و رنج مردم کم کنند نه اینکه با حاشیه سازی غم مردم را زیاد کنند.

آیت الله نوری همدانی گفت:مسئولان به جای حاشیه سازی وحرف‌های اختلافی به مردم برسند وظیفه خود را انجام دهند، مردم از نظرمعیشت و اقتصاد مشکل دارند، جوانان کارمی خواهند ازدواج می خواهند بروید وقت خود را صرف مردم کنید.


او ادامه داد:مردم به ما مراجعه می کنند چرا شما حرف نمی زنید مردم بدانند ما می گویم ما از گرانی و تورم و اقتصاد تا دیرکرد بانک‌ها می گوییم.


این مرجع تقلید عنوان کرد:امروز قوه قضائیه به شدت درحال مبارزه با فساد است و در مردم امید ایجاد کرده و رئیس قوه هم شبانه روزی تلاش می کند ما از قوه قضائیه درمبارزه با فساد حمایت می کنیم  و نباید این قوه تحت تأثیرحاشیه سازی‌ها شود.


آیت الله نوری همدانی گفت:امروز ما از همه مسئولانی که به فکرمردم باشند و برای حل مشکلات مردم گام بردارند در هرجایگاه و مقام و قوه‌ای که باشد حمایت می کنیم.


او تاکید کرد:ما تقاضا  داریم مسئولان وحدت داشته باشند و اختلاف را کنار بگذارند و برای دشمن خوراک درست نکنند وبه فکر خدمت باشند
و این وحدت کلمه حول محور رهبری باید باشد.

انتهای/ش

دیدار رئیس سازمان و دادستان‌ های قضایی نیرو‌های مسلح با آیت الله نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار