معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

کاهش قیمت کالا‌های اساسی در خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بررسی قیمت‌ها در بازه زمانی ۲۲ مهر تا آبان امسال بیانگر افزایش قیمت ۱۶ قلم کالا و کاهش قیمت ۱۳ قلم کالا و بدن تغییر بودن ۲۴ نوع کالا خواهد بود.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: از ۲۲ مهر پارسال تا ۲۲ ابان امسال محصول گوجه فرنگی, برنج پاکستانی و پیراهن  بیشترین افزایش قیمت را در بازار و گوشت گوسفندی, گوشت گوساله, شکر, ذرت و برنج هندی بیشترین کاهش قیمت را در خراسان رضوی داشته است.

او تصریح کرد: هم اکنون متوسط قیمت کالا و خدمات در خراسان رضوی از متوسط کشوری به خصوص در مواد غذایی پایین تر است به نحوی که گوشت مرغ، گوشت گوسفندی، گوشت گوساله و نیز گوسفند زنده در خراسان رضوی ارزانتر از قیمت متوسط کشوری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: قیمت شکر, عدس, تخم مرغ و روغن نیز در خراسان رضوی از قیمت متوسط کشوری پایین تر است و فقط افزایش قیمت در بین کالاهای اساسی مربوط به برنج پاکستانی می شود که قیمت متوسط کشوری آن چندان شفاف نیست.

رسولیان ادامه داد: از امروز توزیع دو هزار و ۵۰۰ تن برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم ۶۳ هزار ریال در فروشگاههای زنجیره ای و برخی صنوف خراسان رضوی آغاز شده است و به منظور مدیریت قیمت برنج پاکستانی در خراسان رضوی مجوز تامین پنج هزار تن از ستاد تنظیم بازار کشور گرفته شده که این میزان برنج هفته آینده در استان توزیع می شود.
 
انتهای پیام//م.پ
 

اعلام قیمت کالاهای اساسی در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.