مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: جمعی از دانشجویان رشته صنایع غذایی دانشگاه علم و هنر در قالب همایشی به نام غذا گرد هم آمدند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، رضا مورکیان مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: یک مهندس صنایع غذایی بر تولید مواد غذایی سالم، بهداشتی و با کیفیت بالا نظارت می‌کند همچنین یکی از وظایف آن‌ها اطلاع رسانی و آگاهی عموم مردم در خصوص تهیه و مصرف مواد غذایی ایمن است.

او افزود: هدف از برگزاری این همایش ارائه راهکار‌های آموزشی جهت ارتقای سطح آگاهی دانشجویان در تولید مواد غذایی برقراری تعامل بین دانشگاه و دانشجویان است چراکه دانشگاه به عنوان یک بازوی توانمند در کنار صنایع ایستاده است.

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت:  تغییر سبک زندگی و مشغله‌ی زیاد واژه‌هایی نام آشنا، که با رشد ماشینی شدن و شهرنشینی، به بازار مواد غذایی آماده و صنعتی رونق بخشیده است.

مورکیان گفت: اهمیت موضوع کیفیت و تنوع محصولات غذایی صنعتی باعث شد تا جمعی از دانشجویان رشته صنایع غذایی دانشگاه علم و هنر در قالب همایشی به نام غذا گردهم آیند.

او افزود: اهمیت موضوع غذا و تغذیه ایمن سبب شد تا در تقویم دو روز را با نام‌های روز جهانی غذا و روز جهانی ایمنی مواد غذایی داشته باشیم.

همایش غذا ویژه دانشجویان دانشگاه علم و هنر با حضور معاون غذا و دارو و مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد، در دانشکده فنی مهندسی علم و هنر یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ی 

همایش غذا ویژه دانشجویان دانشگاه علم و هنر یزد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.