مسئول کتابخانه حاج یوسف بهبهانی شهرستان بهبهان از برگزاری مسابقه نقاشی با حضور دانش آموزان پیش دبستانی دبستان امام حسین (ع) به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیروس میرزایی مسئول کتابخانه عمومی حاج یوسف بهبهانی شهرستان بهبهان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه نقاشی با حضور ۲۰ نفر از دانش آموزان ۵ ساله و مقطع پیش دبستانی دبستان امام حسین (ع) در کتابخانه عمومی حاج یوسف بهبهانی برگزار شد.

او افزود: کودکان امروز در سال‌های آینده نقش آفرینان اصلی جامعه خواهند بود و از این حیث توجه به آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

میرزایی اظهار کرد: در این مسابقه نقاشی شاهد هنرنمایی، همراهی و شور و نشاط این دانش آموزان بودیم

این مقام مسئول هدف دیگر از برگزاری این مسابقه را ایجاد ارتباط فرهنگی و هنری میان کودکان و رقابت و انگیزه برای کار‌های گروهی بین آن‌ها با موضوعات آزاد عنوان کرد.

حضور کتابداران در مهد کودک دنیای زیبا

منوچهر پورخورشید مسئول کتابخانه هدایت اله جدبابایی گفت: کتابداران این کتابخانه در مهد کودک دنیای زیبا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

او افزود: ماریا رحیمی و لیلا باغبان زاده کتابداران کتابخانه جدبابایی در مهد کودک دنیای زیبا حضور یافتند و با مربیان و دانش آموزان در مورد اهمیت مطالعه کتاب، معرفی برنامه‌های هفته کتاب و لزوم مطالعه در بین دانش آموزان از سنین کودکی رهنمود‌هایی را ارائه دادند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: نقاشی ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.