نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

دستگاه ام.آر. آی نهاوند تایک ماه دیگر راه‌اندازی می‌شود

نماینده نهاوند در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده تا یک ماه آینده خدمات دهی دستگاه "ام. آر. آی " در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند آغاز خواهد شد.

30 روز دیگر دستگاه به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان:حسن بهرام نیا در شورای اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: نقش بهداشت در توسعه و سلامت اجتماعی بسیار ضروری و حیاتی است .

او اظهار داشت: بیمارستان شهید قدوسی این شهر با پیگیری‌های مستمر و رعایت استانداردها و تلاش جمعی زودتر از سایر شهرستان‌ها به بهره برداری رسید.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده در راستای جذب اعتبار و خرید تجهیزات، گفت: با انجام اقدامات جانبی تا یک ماه آینده خدمات دهی "ام.آر. آی " در بیمارستان نهاوند آغاز می شود.

بهرام نیا بابیان اینکه شهرستان نهاوند هفتادمین شهری بود که برای گرفتن "ام.آر. آی " اقدام کرد، گفت: این در حالی است که "ام.آر. آی " به شهرستان‌های بالای ۴۰۰ هزار نفر جمعیت اختصاص داده می‌شود درحالی‌که نهاوند با ۱۸۰ هزار نفر جمعیت برای گرفتن این سیستم تقاضا کرده بود و خوشبختانه موفق به گرفتن آن شد.

او با اشاره به اینکه ۳۴ مرکز جامع سلامت بااعتبار ۱۶ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند راه‌اندازی شده است، گفت: کلینیک جامع سلامت شهر نهاوند نیز بااعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته شد.

نماینده مرم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: درمانگاه شهر فیروزان با بهره‌گیری از ظرفیت بنیاد علوی در دست اجرا است و در روزهای آینده پس از دیوارکشی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/س

راه اندازی دستگاه ام آر آی در نهاوند تا یک ماه آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار