به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربویی که قدرت ۵۲۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد، بامو M۸۵۰i xDrive استاندارد میتواند پرفورمنس جدی خود را با سطح بالایی از اشرافیت ترکیب کند.
البته شرکت تیونینگ دالر پتانسیل بیشتر این خودرو را آزاد کرده به گونهای که نیروگاه بامو هماکنون خروجی ۶۲۷ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد. همین ارقام باعث میشوند سری ۸ دالر درست بالا سر M۸ کامپتیشن جدید قرار گیرد. گل سر سبد محصولات بامو قدرت ۶۱۶ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری داشته و در عرض ۳.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد که نیم ثانیه سریعتر از M۸۵۰i استوک است.
دالر اعلام کرده روی پکیج بهتری هم کار میکند که قابلدسترس برای دیگر نسخههای خانواده سری ۸ نیز است. برای مثال قدرت و گشتاور مدل ۸۴۰i از ۳۳۵ اسب بخار و ۵۰۰ نیوتون متر به ترتیب به ۴۰۲ اسب بخار و ۶۱۰ نیوتون متر میرسد. نسخهی دیزلی ۸۴۰d با دستکاری دالر قویتر خواهد شد به گونهای که قدرت ۳۷۵ اسبی و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری آن با بهبودهای ۵۹ اسبی و ۱۲۰ نیوتون متری همراه است.
مالکان همچنین میتوانند مبلغ بیشتری برای انتخاب قطعات دیگری که بر جذابیت بصری این گرندتورر ژرمنی میافزایند صرف کند. این تیونر سوئیسی اسپویلر لبهای جلو، فنرهای کم ارتفاعتر، سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و رینگهای ۲۱ اینچی و لاستیکهای میشلین را ارائه میکند. به زودی کیت سیستم تعلیق و هندلینگ افترمارکتی هم عرضه خواهد شد که بر چابکی این خودرو خواهد افزود.
انتهای پیام/