رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای خطاب به تظاهرکنندگان عراقی، از آنان خواست با مداخله آمریکا و ایادی استعماری این کشور مقابله کنند.

مقتدی صدر: انقلابیون سایه مداخله آمریکا و سایرین را کنار بزنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری الغد، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق بیانیه‌ای خطاب به تظاهرات کنندگانی عراقی در صفحه رسمی توئیتر خود منتشر کرد و مردم را «انقلابیونی» خطاب کرد که باید سایه مداخله آمریکا در تظاهرات مسالمت آمیز عراق را کنار بزنند.

او در بیانیه خود اعلام کرد: از انقلابیون می‌خواهم تا از کسانی که پشت صفحه کلید‌ها نشسته‌اند و انگشتان آن‌ها بر اساس برنامه‌های استعماری آمریکا حرکت می‌کند، دوری کنند.

رهبر جریان صدر عراق افزود: انقلابیون نباید به هیئت‌های دیپلماتیک و سفارتخانه‌های کشور‌های غیراشغالگر، حتی با دادن شعار تعرض کنند. نیرو‌های امنیتی نباید به تظاهرکنندگان حمله کنند، بلکه باید عوامل نفوذی را که به تظاهرکنندگان تعرض می‌کنند، دور کنند.

صدر در ادامه هشدار داد: در برابر فرصت تاریخی برای تغییر چهره‌ها به شیوه منطقی قرار داریم به گونه‌ای که عراق گرفتار خطر و خلاء نشود. پارلمان باید اصلاحات ریشه‌ای صورت دهد که مهمترین آن‌ها تغییر کمیته انتخابات و قانون انتخابات و نیز بعضی بند‌های قانون اساسی است.

انتهای پیام/

 
برچسب ها: عراق ، آمریکا ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار