معرفی اتومبیل Xpander Cross، کراس‌اوور قدرتمند میتسوبیشی + تصاویر

میتسوبیشی به دنبال تولید کراس‌اووری جدید با ظاهری مفهومی و متفاوت با خودروهای گذشته این شرکت است.

اتومبیل Xpander Cross، کراس‌اوور قدرتمند میتسوبیشی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، میتسوبیشی در طراحی کراس‌اوور آینده این شرکت از الگو‌های متفاوتی استفاده کرده است. کراس‌اوور آینده میتسوبیشی دارای ظاهری مفهومی است و با امکاناتی بسیار پیشرفته‌تر از گذشته به مشتریان این خودروساز مطرح ژاپنی عرضه می‌شود. خودروی جدید میتسوبیشی در واقع جدیدترین مدل Xpander است.


بیشتر بخوانید: میتسوبیشی از جدیدترین فناوری شارژ خودروهای الکتریکی رونمایی کرد +فیلم


مدل ۲۰۱۸ خودروی Xpander یکی از پرفروش و موفق‌ترین خودرو‌های شرکت میتسوبیشی است و تنها در سال ۲۰۱۸ میلادی بیش از ۱۰۴ هزار دستگاه در آن در کشور‌های مختلف دنیا به فروش رسید. همین موضوع به روشنی نشان می‌دهد که چرا میتسوبیشی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای روی این خودرو کرده و در تلاش است تا هرچه زودتر مدل جدید آن را تولید کند.

اتومبیل Xpander Cross، کراس‌اوور قدرتمند میتسوبیشی +تصاویر

خودروی Xpander، کراس‌اوور توانمند سامورایی‌های ژاپنی

یکی از نکاتی که مهندسان میتسوبیشی در مورد آن تلاش زیادی کرده‌اند، کاهش مصرف انرژی در این خودرو است. ارتفاع و ضخامت بدنه نیز در آخرین مدل Xpander میتسوبیشی نیز تا حدودی نسبت به مدل‌های قبلی کاهش یافته و خودرو به سطح زمین نزدیک‌تر شده است. این اقدام هم باعث کاهش مصرف انرژی و هم باعث افزایش استحکام خودرو می‌شود.

اتومبیل Xpander Cross، کراس‌اوور قدرتمند میتسوبیشی +تصاویر

چرخ‌های ۱۷ اینچی در اتومبیل Xpander به آن امکان می‌دهد در مسیر‌های خارج از جاده‌ای نیز رانندگی مطمئن و روان را برای راننده و سایر سرنشینان به ارمغان آورد. در حالی که مشتریان شاشی بلند میتسوبیشی برای تماشای تمامی جزئیات بدنه به زمان زیادی نیاز دارند سازندگان این خودرو با طراحی داخلی آن بار دیگر هر بیننده‌ای را غافلگیر می‌کنند. صندلی‌های زیبا چرمی، نمایشگر بزرگ در مرکز داشبورد و تجهیزات هوشمند ایمنی بخشی از امکانات داخل کابین نسل جدید Xpander است.

اتومبیل Xpander Cross، کراس‌اوور قدرتمند میتسوبیشی +تصاویر

در واقع می‌توان گفت طراحی داخلی این خودرو در عین سادگی بسیار جذاب است. کراس‌اوور Xpander دارای موتور ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۳ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۱ نیوتن‌متر است. این اتومبیل به دو جعبه دنده ۴ سرعته خودکار و ۵ سرعته دستی است.

انتهای پیام/

کاهش مصرف انرژی در جدیدترین مدل خودروی Xpander میتسوبیشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار