تیم انتخاباتی «دولت ساز» به رهبری اشرف غنی امروز در بیانیه ای از کمیسیون انتخابات افغانستان خواست تا نتایج ابتدایی انتخابات را مطابق تقویم انتخاباتی تعیین شده اعلام نماید.

تاکید تیم انتخاباتی «اشرف غنی» بر اعلام نتایج انتخابات در تاریخ اعلام شدهبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تیم انتخاباتی «دولت ساز» به رهبری اشرف غنی امروز در بیانیه ای از کمیسیون انتخابات افغانستان خواست تا نتایج ابتدایی انتخابات را مطابق تقویم انتخاباتی تعیین شده اعلام نماید.

در این بیانیه آمده است: تیم انتخاباتی دولت‌ساز به قوانین نافذه کشور و استقلال کمیسیون‌ انتخابات احترام دارد و از کمیسیون می‌خواهد تا نتایج ابتدایی انتخابات را مطابق تقسیم اوقات تعیین‌شده اعلام نماید تا مردم از سرنوشت آرای پاک خود آگاهی حاصل کنند.

این تیم انتخاباتی افزوده است: تیم دولت‌ساز به «استقلال» و «بى‌طرفى» کمیسیون انتخابات باور کامل دارد اما نظریات و عملکرد برخى اشخاص در کمیسیون را به قضاوت ملت واگذار مى‌کند.

این در حالی است که روز گذشته رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان از احتمال تاخیر دوباره در اعلام نتایج انتخابات ابراز نگرانی کرد. نتایج ابتدایی انتخابات افغانستان قرار بود فردا (23 عقرب/ آبان) اعلام شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.